30 Mart 2012

GÖZLERİMİ SAKLAYACAK BAŞKA YÜZ BULAMAM GİTME NE OLUR




Gitme ne olur

Gözlerimi saklayacak başka yüz bulamam


Derken kirpiklerinde buluyorum kendimi

Demir parmaklıklar gibi kirpiklerin

Almış saklamışlar beni daha ne olsun

Gözlerinden daha emin korunak nerde olsun

Artık ağlayamam,

Ağlayamam artık,

Ağlayamam

Gitme ne olur

Yüzümü saklayacak başka göz bulamam

Mehmet SARI


Gönül ile aklı koydum kafese ..
Biri "UMUT" diyor ,biri "KES " diyor .
Çırpındıkça kaldım nefes nefese..
Biri "DAYAN" diyor , biri "PES" diyor..
Yüreğim döndükçe döndüm ak kora ,
sabrım demir aldı , yelkenler fora.
Gitmek istiyorum çok uzaklara .
 Biri "CAN " diyor , biri "ES " diyor...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...