27 Mart 2012

ÇIKIP GİTSEM UZAKLARA

Çıkıp gitsem uzaklara..
Senden benden 'bizden' uzaklara..
Bu mümkünmü?
ASLA!!!
Ne kadar uzağa da gitsem içimde bir parca sen de geliyor benimle..
Engel olamıyorum Seni koparamıyorum ki sol yanımdan..
Yoksun ya şimdi..
*Burkulur içim*
Yanar Yüreğim!
Yoksun yaa.. Sebebim olur yokluğun yok oluşuma..
Çığlık atsam duyulurmu sesim?
Haykırsam bendeki seni Anlarmı yureğin yoklugumu?
Acısını?
Gözyaslarımı?
Çaresizliğimi?
Sevdamı hissedebilirmisin?
..
Yapamassın değilmi yürek sızım..
Sevemezsin beni!
Öpemezsin değilmi yoklugumda resimlerimi?
O güzel gözlerinden bir damla yaş akıtmazsın değilmi benim için?
Evet yürek sızım yapamazsın..
...
Haklısın!
Sen sevmedinki benim seni sevdiğim gibi..
Senin göz pınarların kurumadıki yokluğuma ağlamaktan..
Ahhh sen hic bir zaman ben olmadın ki!!!
Ben yana yana sana susarken sen acmadınki yüreğindeki pınarları bana..
Olmadı be yürek sızım..
Ben' olduk
Sen' Olduk
Biz' Olamadık
İkiyken bir olamadık
Biz yapamadık!
Boşversene biz aşık olmayalım birbirimize.
Konsere gidelim biz Maça gidip küfür edelim..
Uçurtma uçuralım ya da kumsalda uzanıp deli gibi içelim.
Gecede yıldızlara bakalım mesela..
Bisikletle gezerken yağmur yağsın sırılsıklam olalım..
Benimle kek yap balık tutalım sonra tekrar denize atalım.
Boşver aşık olmayalım biz..
Aşk korkutucu !
Beraber eğlenelim en iyisi
Ama hep benimle uyu.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...