15 Mart 2012

BEN HÜZÜNLERİME GERİ DÖNÜYORUM




Ben Hüzünlerime Geri Dönüyorum...

Yinemi dönüyorum hüzünlü saatlere?oysa geceye beş kala çağrışlarını duymuştum.belki sensindir diye bir umut kapladı içimi.nafile,sana uzanan bütün yollar kapalı..öğrendim,evet geç de olsa öğrendim bunu.çok geç olsa da...

Uzaklardan bir ses olmanı istedi bir dostum,uzaklardan bir el..üşüme diye.olmadı,olamazdı,yokluğun herşeyden daha soğuktu.yokluğun soğuk,yokluğun buz gibi.

Hani;öyle üşürsün ki,artık hiç birşey hissetmez uzuvların.uyuşur kalırda manasız bir donukluğu çizgileri oluşur,ardından bir kabuk içindeki parçalanmayı döker,ezip geçerde tüm bedenini,acısı en derinden gelir de yakar heryerini...

İşte ben de öyle üşüdüm gece yarısını beş geçe.manasız buluyorum sanki artık herşeyi.

Sevgi deseler sadece bir iç çekebilirm.sonra gülüp geçerim gibi geliyor.Aşkı sorsalar,aynı dili mi konuşuyoruz diye anlamsızca bakabilirim gözlerine...

Dokunabilirmiyim aşka,dokunabilirmiyim ellerimle diye sorarım.geçermi üşümesi yüreğimin,geçermi üşümesi içimin.

Aşk dediğimiz şey gelince ansızın,anlar mı beni aşkla gelen,beni ben olduğum içinmi,kendi var ettiği içinmi ister.

Bakışlarım dondu sanki,yüreğim donunca.nasılda manasız bakıyorum etrafa.görmesin istiyorum hiç kimse gözlerimi.görmesin hiç kimse hüzün tanelerimi...

Susuyorum artık derin derin.nasılda konuşmak istiyorum oysa.saatlerce susmadan konuşmak istiyorum.anlatmak yetmez biliyorum,anlaşılmak da istiyorum...

Bir el istiyorum başımda.saçlarıma dokunsun istiyorum.tüm bedenimden alsın yanlızlığımı tılsımıyla.alsın tüm donuklukları usulca...

Bir göz istiyorum gözlerimde.anlamsız bakan gözlerimin içini görsün.çıkarsın tüm umutlarımı eski sandığın içinden.ışığı ile umut olsun yollarıma,yolum olsun yordamım olsun istiyorum...

Bir omuz istiyorum.başımı yaslayıp uzun uzun ağlayabileceğim.ona yaslanınca herşeyi unutmak istiyorum,sıcacık olmak.içimi huzur kaplasın istiyorum,hiç konuşmadan saatlerce orda kalmak,hiç konuşmadan anlaşılabilmek istiyorum...

biliyorum nede çok şey istiyorum.bunların sadece puslu bir hayal olduğunu da biliyorum...

Seni bende var edişimi,aslında sadece bende olduğunu,aslında sadece bir hayal olduğunu çok iyi biliyorum.ama yine de seni çok özlüyorum.yinede çok üşüyorum.ve yine de seni istiyorum...

Ben,hüzünlerime geri dönüyorum...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...