13 Mart 2012

BABASINA ZULÜM EDEN EVLADIN DURUMU ...



Babasına zulmeden adamın çok hazin durumu ve Hz.Ali (r.a)'ın öğrettiği dua ile kurtulması.
Hz. Huseyin b.Ali (r.a) anlatıyor.
Biz Kabe-i Muazzama'yı tavaf etmekte iken, birden bire bir kimsenin hüzün verici sesini duyduk O kimse şöyle yalvararak dua ediyordu: 
"Ey!...darda kalmışların duasına icabet buyuran, Ey bela ve müsibete uğrayanların ızdırabını gideren, Beyt-i Şerif, Harem-i Muhtereminde ziyaretcilerin uykuya daldılar, biz ise uyku ve mazgamaktan münezzeh olan ALLAH'a yalvarıyoruz. 
Ey!.
Kullarını ikramları ile mesrur eden RAB'bim..
Cürüm ve isyanıma cömertlğinle mukabele et ve bağışla beni..
Ey RAB'bim senin affın mücrimler üzerine galebe etmese idi, kim asileri bağışlar, kim elemlere gark olmuşları saadate kavuştururdu?."....
Diyerek yaşlı gözleriyle ALLAH'u TEALA'dan merhamet talep ediyor ve uğradığı feci bela ve müsibetten kurtulmasını diliyordu...   
Babam Ali b.Ebu Talip (r.a) bana 
""Ya Hüseyin,Hakk'ın takdirine çarpılmış, günahının bağışlanmasını Rab'bından ağlayarak isteyen kimsenin arkasından git onu bana çağır" diye emir verdi bende çabuk çabuk giderek adama eriştim
Yüzü güzel, bedeni temiz pak, elbiseside  nazif idi buna rağmen onun sağ yanı kurumuş, cansız ve hareketsiz kalmıştı.
Adama, 
"Müslümanların emiri Ali b.Ebu Talip Keremullahü vechehü seni istiyor, kabul et"
dedim.. 
Zavallı kişi bir yanı üzerine sürüne sürüne babamın huzuruna geldi...   
AZRET ALİ'NİN ADAMLA MULAKATI: 
Müslümanların Emiri Ali b.Ebu Talip (r.a.) adama 
""Sen kimsin halin, şanın nedir" dedi.. 
Adam..
"Ey Müminlerin Emiri Hukuka riayet etmeyerek cezalara çarpılan kimsenin Hal ve Şanı nice olur?" dedi.... 
Mü'minlerin Emiri: 
"İsmin nedir?." ded...... 
 Adam....
"Menazil b. Lahak'dır" dedi...
Haz Ali (r.a.) "
"Bu duruma nasıl düştün?....
Bu vaziyete maruz kalmana sebeb nedir?" dedi. 
Adam..
" ya Emire'l-Mü'minin ben araplar arasında çalıp oynayarak geçinen bir kimse idim..Gençliğim oyun ve eğlence ile geçiyordu..kendimi bir türlü zevkten, gülüp eğlenmekten alamıyordum...
Günahlarıma Tevbe etsem, nefsi ve şehvetimden vazgeçemediğimden kabul olmuyordu...
Recep ve Şaban aylarında ise oyun ve eğlencelerim, çalıp çağrışmalarım artıyordu.....
Halbuki benim şefkatli ve merhametli bir Babam vardı.
O beni bu düşmüş olduğum cehalet bataklığından kurtarmağa çalışırdı....HakTeala'ya karşı isyanımdan vazgeçirmeye  çabalardı.
Ve oğlum derdi ( Allah'ın cezası çok şiddetli, kahır ve galebesi ziyadedir,.
"O"nun cehennemi ne fena bi yer, cehennem ateşine tahammül edilmez bir ateştir...
Şu halde oğlum, 
Allah'a asi ve seni 
"O"na isyana teşvik eden kimselerle arkadaş olmaktan sakın,
bu yaramaz hallerini bırak. 
Çünkü Melekler ve Hürmetli Ay'lar-Gece ve Gündüzler senden feryad ediyorlar.
Onlar seni Allah'u Teala'ya şikayet ediyorlar diye.nasihat ederdi.
Babamın bu ikaz ve nasihatlarından canım sıkılır da Babamı DÖVERDİM... Yine birgün buna benzer nasihat ve azarlamasından daha fazla kızdım..üzerine hücum ederek Dövmeye başladım.
Bu defa ki dayağımdan fazla canı yanan Babam yemin etti..(Elbette senden intikamımı alırım..oruca ve namaza devam eder, bu hal ile Beytullah'a varır, senden, şikayetlerimi arz eder ve senin zararından kurtulmak için Allah' yalvarır "O"nun yardımını talep ederim) dedi.
Bunun üzerine yedi gün oruç tuttuktan sonra bir boz deveye binip, Mekke-i Mükerreme'ye gitti.
Haccü'l-Ekber günü Kabe-i Muazzamanın örtüsüne yapışarak bana beddua etti".
MAZLUM BABANIN BEDDUASI: 
"Aziz Vahid ve Samed'in lütfu ricası ile dünyanın her tarfından binitli ve yaya olarak ziyarete gelen Beyt-i Şerif'in Rab'bısın Şu kutsal makam, insanlar ve cinlerin Kıblesi ve ihtiyaçlarını arz ettiği pek Mübarek menzillerdir ki. zulme ve haksızlığa maruz kaldığımdan dolayı benim de burada edilecek duam red olunmaz, 
Ya RAHMAN, benim hakkımı ve intikamımı oğlumdan alıver, ey eşi ve benzeri olmayan, doğurmayıp ve doğrulmamış olan Rab'bim Oğlumun bir yanını kurut" dedi.
OĞLU DERHAL YIKILIVERDİ...   
"Semayı direksiz tutan ve yerden sular çıkarıp akıtan Allah Hakk'ı için ki babam duasını bitirir bitirmez benim sağ yanım kuruyuverdi..Harem-in civarına atılmış kuru bir ağaç gibi oldum.
İnsanlar sabah ve akşam benim bu halimi görüp geçerlerken..
(işte bu adam, babasının bedduasına süratle çarpılan kimsedir)
 derlerdi" diye hadiseyi anlattı.
Mü'minlerin Emiri Haz.Ali(r.a): 
"sonra baban ne yaptı, senin hakkındam işledi?" 
diye adama sordu.
Adam:
ey mü'minlerin emiri babamın beddusı ile yerlerde süründükten sonra artık kendime geldim, gafletten uyandım babamın merhamet ve şefkatini kendi tarafıma çekmek ve günahlarımı affettirmek için yalvarıp yakarmağa başladım.
 Benim yerlerde sürünmem ve yalvarmalarım babmın kalbini yumuşattı da beni affeti Babamı bu beladan kurtulmam için aynı yer ve makamda dua etmeğe ikna ettim... 
Gönül hoşnutluğu ile onu bir deveye bindirdim, gerekli hürmet ve saygıyı göstererek birlikte IRAK vadisine geldik....o esnada bir ağaçtan bir kuş aniden uçup kaçıverdi, Kuşun parıldayarak kaçıvermesi üzerine devemiz ürktü, bunun üzerine babam deveden düştü ve oracıkta canını teslim etti
dedi.
Adamın bu izahatından sonra Haz.Ali (r.a) Keremallahu vechehü ona sordu..   
"Sana Rasulüllah'tan öğrendiğim dualardan öğreteğm mi? ki o dua ile yalvaranı Allah'uTeala gam ve kederlerinden kurtarmış ve maruz kaldığı bela ve müsibetleri atlatmıştır"
"Bu soru üzerine yan tarafı kurumuş adam."
Ey mü'minlerin Emiri görüyorsunuz çaresizlikler içerisinde yerde sürünüyorum..
Pek muzdaribim..
buyurduğunuz duayı Talim ediniz..
can-u gönülden dinleyeceğim""dedi.... 
Haz. Hüseyin (r.a) 
Babam adama duayı öğretti o dua ile her Allah'a yalvaran hasta, 
hemen şifa bulmuş, ertesi günü sıhhatli olarak yanımıza geldi,
ben nasıl olduda birden bire iyi oldun"
dedim.
Adam..
" insanlar uyuduğu zaman o dauyı bir iki ve üç defa tekrar ederek okudum.
Kulağıma bi ses geldi ( Allah Teala Hazretleri sana kafidir)
öyle bir İSM-İ A'ZAM duası ile dua ettin ki Hak Teala o dua ile kendisine sığınanları dilek ve ihtiyaçlarını arz edenleri kabul eder istediklerini verir
Bundan sonra göz kapaklarım kapanmaya başladı uyumuşum...
Rüyamda...
Sallallahü Aleyhi Vesellem'i gördüm...
VAKI'ayı kendilerine arz ettim buyurdular.
Ali doğru söylemiştir onun sana öğrettiği "İSMU'LLAH A'ZAM" ile dua edilirse o dua kabul edilir ve istediği verilir
sonra ikinci defa üzerime uyku galebe etti
uyudum RASULLAHÜ (a.s.v)'mi tekrar rüyada gördüm..
(Ya Resulüllah duayı sizin mübarek lisanınızdan duymak istiyorum)
 dedim.
RESULULLAH'TAN TALİM ETTİĞİ DUA:
"İstirhamım üzerine NEBİYY-İ MUHTEREM EFENDİMİZ"
 Bu duayı okudular.


Bu duanın Türkçe meali:

"Allah'ım senden yalvararak diliyorum Ey gizliyi bilen, Ey Sema kudreti ile bina edilen ey,yer izzeti ile döşenmiş olan ey Celalinin nuru ile güneşi ışık saçıcı Ay'ıda parlayıcı kılan ey, her inanmış temiz nefse tevccüh eden, ey, korkanların, müttekilerin korkusunu süküne erdiren. ey yaratıkların ihtiyaçları ve dilekleri indinde yerine getirilen ey, Yusuf'u kölelik boyunduruğundan kurtaran ey kullarının ihtiyaçlarını zatına arzetmek için araya vasıta koymayan her dilek sahibinin müracaatlarını doğrudan doğruya kendisi dinleyen ve alıp veren bir veziri olmayan RAB'bim ey, kendisinden başka dua edilen bir RAB olmayan dilek ve ihtiyaç sahiblerinin çokluğu "O"nun kerem ve cömertliğini artıran ALLAH, Muhammed Aleyhissalatü Vesselama ve Ehl-i Beytine ve Eshabına Salat-ü selam etsin. Duamı kabul buyur, isteğimi ver çünkü sen Her şeye Kadirsin"

"Haz Ali Kerremallahu Vechehü "
Bu Duaya sıkı sarılınız, 
Çünkü "O" Arş hazinelerinden bir Hazinedir"
AMİN AMİN,AMİN.



Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...