07 Mart 2012

ALDATILAN HERKESE SESLİ ŞİİR DİNLEYİN


Nasıl Kıydın?
Neyin peşine heves sardı hafif yüreğin?
Hangi sözlere kandi parçalanası kalbin?
Kör olası gözlerin ışıl ışıl mı baktı onada?
İçin nasıl aldı? Nasıl aldı koynuna?
Peşinde olduğun bir zevkmiydi bir gecelik
Bir gece için mi yıktın hayatımızı?
Bu kadar ucuzmuydu senin nefsin?
Hani yüreğinde taşıyordun beni heryerde?
Beni neden çıkarıp atmadın kalbinden,
sefersizce sevişirken?
Beni nasil şahit edebildin iğrenc sahnelere?
Namussuz bir geceyi nasıl yakıştırdın hayatımıza?
Nasıl layık gördün beni soysuz bir sevdaya?
Gururunu başıma taç etmiştim ben senin
Şerefini şerefsizce nasıl harcadın?
Öpüp alnıma koyduğum ellerin
Nasıl değdi ihanete?

Ölürüdümde söz etirmezdim Özüne
Özün Özümdü
Alının lekesi canımın bedeliydi
Benim alnıma lekeyi sen, senmi sürecektin?
Benim şerefimin bedeli ne?
Senden başkası haramdı bana
Benden baskası da haramdı sana
Kabus görsek rüyamızda, utanırdık anlatmaya
Kabustu elimiz başka ele deyse
Uyanınca şükür ederdik Allaha
Sarılırdık birbirimize
Korkuturdu bizi bu rüya

Ayırma bizi Allah'ım diye dua ederdik
Elin nasıl deydi başka bir tene
İcin nasıl çekti kokusunu
Benziyormuydu gülüşü benim kine
Başını döndüren neydi, ne?
Ya gözleri, uçurum kadar derinmiydi?
Kayıp mı oldun boğuldun mu içinde?
Bilmiyormuydun ayrılacağımızı?
Planladın mı o soğuk kanlıca bitişimizi?
Giderken kac kere baktın ardına?

Kapıyı çekerken hissetin mi yokluğumu?
Bilmiyormuydun, bu kapı sana birdaha açılmayacak?
Nasıl baktın gözlerine?
Nasıl layık gördün kirli bedenini
Benim tertemiz hayallerime
Hangi maskeyi taktın o mahsun yüzüne?
O güzel gözlerin nasıl baktı başka birine?
Öpüp alnına koyduğun ellerin
Nasıl deydi ihanete, nasıl?

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...