28 Şubat 2012

YOKLUĞUNDA ÜŞÜYORUM ŞİMDİ

 
YOKLUĞUNDA ÜŞÜYORUM ŞİMDİ
 Hani yoksunya artık,,
Bana bıraktığın yokluğunla tanışıyorum şimdi....
Yüreğim vardıya hani senin için yanan,,
Yokluğunda ona yanmaya devam etmesi için yalvarıyorum şimdi...
Daha gece doğmadan kararırmı gün,,
Yokluğunda kararıyor günlerim şimdi,,
Kararan günlerimin acımasız geclerinde,,kayboluyorum şimdi....
Yatağa her girdiğimde hayalinle ısınırdı tenim,,
Kaharolası gururum müsade etmiyor hayaline dokunamıyorum şimdi....
Ve ben öyle üşüyorumki yokluğunda şimdi,,
Üşümekten başka başka acılarla uyuya kalıyorum şimdi....
Varlığında yaşamak isterken,,yokluğunda ölüyorum şimdi..!
Seni sevmekle başladı her şey.
Yüreğimdeki depremler...
Nefessiz kalışlarım..
Her şey seni sevmekle başladı..
Erkekler aglamaz derler..
Sevdanla bir nehir misali...
Göz yaşı olup aktın yüreğime..
Çırpınırken battım derinlere..
İflah olurmuyum bilmem ama..
Ben seni yüreğimle adam gibi sevdim.
Seni sevmekle başladı..
Uykusuz geceler de seni dilenen..
Kördüğüm kalbimin tutkusu...
Seni sevmekle başladı..
Yüreğimde ki sönmeyen yangınlar..
Seni sevmekle başladı..
Acılarım hüzünlerim...
Seni sevmekle başladı..
İki kişilik sancılarım...
Seni sevmekle başladı..
Yarınsız sızılarım..
Seni sevmekle başladı..
Yüreğimdeki fırtınalar..
Seni..
Seni sevmekle başladı her şey...
Kördüğüm tutkunun ne sen farkındaydın ne ben..
Ansızın ayrılığın esaretine düştük...
Rüzgarda savurulan bir sandal misali..
En amansız dalgalarda sevdim seni..
Seni sevmekle başladı her şey..
Kalbime döşediğin hüzn mayınları..
İnfilak etmeden eylül mağduru sevdam..
Kana bulaşmadan..
Bana bendeki sevdanı ver...
Bana bendeki seni ver...
Kalbim_kördüğüm...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...