09 Şubat 2012

TEK HECE AŞK

tek hece  

TEK HECE AŞK
Var mı beni içinizden tanıyan,
Yaşanmadan çözülmeyen sır benim...
 
Kalmasa da şöhretimi duymayan,
Kimliğimi tarif etmek zor benim..
 
Bülbül benim lisanımla ortüştü,
Bir gül için, canevinden tutuştu.
 
Yüreğime toroslardan çığ düştü.
Yangınımı söndürmedi, kar benim.
 
Niceleri sultandı, kraldı, şahtı,
Benimle değişti, talihi, bahtı,
 
Yerle bir eğledim, taç ile tahtı,
Akıl almaz hünerlerim var benim.
 
Kamil iken, cahil ettim. alimi,
Vahşi iken, yahşi ettim zalimi..
 
Yavuz iken, zebun ettim selimi,
Her oyunu bozan, gizli zor benim.
 
Yer yüzünde ben ürettim veremi,
Lokman hekim bulamadı, çaremi,
 
Aslı için, kül eyledim keremi,
İbrahim'in atıldığı kor benim...
 
Sebeb  bazen leyla, bazen şirin'di..
Hatırım için, yüce dağlar delindi...
 
Bilek gücüm Ferhat ile bilindi...
Kuvvet benim, kudret benim, fer benim...
 
İlahimle, MEVLANA'yı döndürdüm,
Yunus'umla öfkeleri dindirdim
 
Günahımla, çok ocakları söndürdüm,
Mevla'danım hayır benim, şer benim...
 
Benim için yaratıldı. MUHAMMED,
Benim için yağdırıldı O rahmet..
 
Evliyanın sözünde ki muhabbet,
Enbiya'nın yüzündeki NUR beniM..
 
Kimsezim, hısmım da yok, hasmımda,
Görünmezim, cismim de yok resmim de,
 
Dil üzmezim, tek hece var ismim de,
Barınağım, "gönül denen yer benim"
 
Ne söyleyeyim ki:
Benim adım..AŞK'tır..AŞK...
 
tek hece  
C.A.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...