24 Şubat 2012

Yürek gölümün tek yakamozu,


Yürek gölümün tek yakamozu,
Düşen cemre gibi,
Sabahı ilk ışıklarıylaDoğan güneş gibiSevdalı yüreğim,Ah!.. yaralı yüreğim,Mum gibi eriyip dururken yanı başımda;Vazgeçmesini bilmedi ki senden,Unutamadı ki seniBu deli yüreğim.


Sensizliğini kaldırımlara haykırmıyor artık.Hayallerinle avunmaktan,Bulup bulup yitirmekten usandı yüreğim.Gün günAdım adımDamla damlaBüyüyen sevgim;Ne kaldırımlaraNe kağıda,Ne de bu aleme sığar artık.YokuğundaMasmavi bir göl yaptım yüreğimde;


İçinde aşkınla dolu sevda taneciklerininGöz yaşlarımla süslenmişKimsenin görmediği,Pırıltılarından bir göl yaptım.Sevgimi o gölde boğmak istedim.Kendi içimde;Adım adımDamla damlaNefes nefes yarattığım göldeBoğmak istedim sevdamı.Anlamıştım bu yaranın kapanmaz olduğunu,Lokman Hekim'in haklı olduğunu.


Ama beceremedimSevgimi, yani seniYani canımın damlalarınıNasıl kendi içimde boğabilirdim ki ?!Yüreği senin için çarpan,Kalbi kırık,Yorgun birBir avare yarattın,Senin için nefes alan;Senin için yaşayanYüzü gülen,İçi alev alev yananYaralı bir avare yarattın...


Hani vardı yaGöz bebeklerinden yüreğini okuyanAvare diyipYüzüne bakmadığınVe her gidişindeHunharca kül ettiğinBir yürek vardıHatırlar mısın?Ya da boş verHatırlamaKapının ardında kalsınŞaheserin....


Bu avare diyipYüzüne bakmadığın,O hunharca kül olan yüreğin sahibi,Yürek gölünde boğamadı sevdasını,Senin gibi olamadı bir türlü,Bırakıp gidemediKapının ardındakini,Ve yürüdüğünHer kalabalık kaldırımdaSeni sevdiğini haykıracak gözleriyleAma sen duymayacaksın...


BelkiO kaldırımlarda boğulacak da...Ama yine unutamayacak seni,Gözünde bir damla yaşla yaşayacak;AmaNe sendenNe de seni sevmekten vazgeçecek.......
alıntı...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...