24 Şubat 2012

SEN YÜREK YANGINIM-KARANFİL KOKULUM SESLİ ŞİİR


Sen Yürek Yangınım & Karanfil Kokulum
Gecenin Mavi Karanlığında Yıldızlardan Taç Yaptım Saçlarına
Leyla Faslındayım Sevda Yağmurlarında Islanıyorum…
Eyy.. Bakışları Ahu gül yüzlü sevdiğim
Sana ne çok muhtacım bir bilsen
Ama yoksun?
Sen bu şehirden gittiğin günden beri
Gökyüzünün yıldızları da bir bir terk etti beni
Eyy.. gönül sarayımın tahtında ki sultanım
Karaya çalan ruhumu senden mahrum etme
Şimdi sensiz geçirdiğim günler anlamsız
Başucumda ki Saatin tik tak ları
Yalnızlığın hüzün serenomisinde
Bir kasvet çöküyor üstüme bir ağırlık
Gurbet koynuna alıyor beni
Hayalini merhem diye sürüyorum
Yaralı yüreğime…
Yalnızlık yoldaşım oldu
Hızlı hızlı adımlıyorum bu şehrin ıssız sokaklarını
Caddelere adını ezberletiyorum,
Gecenin soğuk ayazlarında..
Adımlarıma şiirler eşlik ediyor
Hüzün sarkıyor dudaklarımdan
Mektuplara döküyorum senli duygularımı.
Ey.. Şiir duruşlum, okyanus edalı o kara gözlerinden,
Ilık meltemler akıyor yüreğime…
Gönlümde kekik kokulu bir sevda
Beyaz sayfalara haykırıyorum aşkımı
Ve senli özlemlerimi..
Şimdi yüreğim mevsimler gibi
Gün olur yağmurlar yağar
Güllerim açar
Gün olur karlar yağar
Seni andıkça ısınır yüreğim
Karanfil kokulum…
En tatlı hüzünlerimin adısın sen
Mecnuna özenirim dualarımda sen
Sen yürek yangınım, sen benim aşkım
Şimdi gönül toprağım..
Senli yağmurlarda ıslanmayı bekliyor
İliklerine kadar delice….

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...