13 Şubat 2012

Sadece ikimiz için…!

Özleme Dair...
Ve biz yağıyorduk geceye durmaksızın…
ellerimi açıyorum sana…hadi damla avuçlarıma
Hayattı yağmur damlası..
Yaşamaktı yağmur damlası..
Özlemekti ve Seni hissetmekti yağmur damLası..
Yağmur tutkuydu,Yağmur Özeldi,Yağmur an dı
Yağmur sen din..
Yağmur ben dim..
Yağmur sen ve ben dik…
Kısacası yağmur ve biz dik…
hiç dinmesin diye yağmur, dua ederdik
sımsıkı sarılırdık bir yağmur damlasında….
hissederdik kalp atışlarımızı…
ve ben elimi kalbine koyardım usulca…
ardından sessiz bir yağmur alırdı beni sana….
hissettirmeden okşardım saçlarını
dokunurdum yüreğinin en el değmemiş yerlerine
yıldızlar şahit olurdu bize…
belkide yağan sadece biz değildik gökyüzünden…
hayallerimizde yağardı bizim üstümüze…
ve yine sadece ikimize kurulu düşler…
karanlık olmayacaktık biz…
ışığın,ışığım olacaktı ve yine biz olacaktık
çakarsa şimşek üstümüze…
sen saracaktın beni korkusuzca…
korkmayacaktım korkutamayacaktı hiç birşey bizi
bedenim bedeninde güvendeydi…
sen varken ne fırtına nede rüzgar korkutoyordu beni…
sen vardın yaa yağıyordun  avuçlarıma
sarıyordun ya beni sıkıca…
ellerim ellerindeydi ya hep..
belkide bu yeterdi bana..
sen ve YAĞMUR vardı ya hayatımda BİZ vardık ya
en en güzeli buydu belkide….
hadi şimdi söyle onlara
hiç gitmiyeceğim de…
bırakmıyacağım ellerini de o benim yağmurum ben onun damlasıyım de …
hep benim avuçlarıma yağcaksın öğle değilmi…
yarınları düşünmeyeceğim hiç
anım olucaksın,tüm anlarımı güzelliklerimi seninle yaşıyacağım
okadar güveneceğimki sana
yarını kuşkusuz yasatacaksın bana…
Ve Sevdiğini söylemek için yetmiyecek bazı cümleler…
belkide susucaksın..belkide susucağım
sadece bakışlarımda gözlerimin içinden anlayacaksın
aynı benim yaptığım gibi işte…
cümlelerim yetmiyecek anlatırken seni ve sevgimi…
Sen ve ben olduğumuzda
Sessiz kalacak bütün cümleler…
Ve şimdi olduğu gibi
Tamam artık
Sessiz ol birTanem…
Sadece ikimiz için…

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...