14 Şubat 2012

özledim seni

özledim seni
tamda günahsız günlerimdi benim
gözlerimin öfkesiz bakışları vardı, bütün insanlara
sevgi bir emirdi, kalbimde doğuştan bir mühür
çocuktum günahsızdı bütün hayallerim...
ben olacaktım ağlayan yakubun gözleri
sen züleyhanın aşkı
ben yusufun zindanı
hacerle ben koşacaktım seraptan seraba
sen bir melektin bembeyaz bulutların ardında
gözlerinde tamda benim gözlerim vardı
sesimde kalbindeki ritimlerin melodisi
en masum, en samimi mevsimiydi ömrümüzün
o gün iki meleğin bakıştığı gün bir bayramdı
ah tel örgüleri kanaryam
birde tel örgüleri vardı
ilk günahımız değilmiydi yasak ağaçta yılan
gözlerini ellerimle kapattım
bakma demiştim melek gözlüm bakma
bakışların kirlenmesin
ben orada kala kaldım
sen uçtun gittin
öyle özlemişimki gözlerini
ben bir günahkar değilim
deli gömleğinde masum bir divaneyim ben
senin gözlerini sakınan bir muhafız
hasretinki bende abı hayat kevser gibi gözyaşı
yinede gelme, gelme
buralarda yaralanırsın
bakma o yana cennetten kovuluruz
adem babamızın tövbesi
anamız havanın umudu
melek gözlüm bırak ilk günah benim olsun
sende ceylan bakışlar kalsın
git buradan
ben kalayım çarmahında meryem oğlu isanın
bütün tel örgülerini alıp bedenime sarsınlar
çiçeğim, menekşem, yarim, umudum, hayalim
kanamasın beyaz kelebeğin kanatları
Hüseyine su götür,
Zeynebe umut,
Kerbelada kan revan beyaz cennet atları...
sen hala on yaşında bir çocuktun
kirlenmemiş bakış, masum sevginin cenneti
ben bir günahım, gül değil, diken, sevgi değil, öfke
bakma bana meleğim, bakışların kirlenmesin
öylesine özlemişim kirpiklerinin hayalini
kardelen tazeliğine minnacık ellerini
yinede gelme gözükme bana, yaralanırsın
ben roma devrinde bir gladyatörüm
birtek sen kaldın içimde günahsızlığın
gelme öylece kal, masum yetim, aşkım insanlığım
bütün günah benim olsun
sende kalsın çocukluğum
sende kalsın çocukluğum...
Alıntı

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...