13 Şubat 2012

Mazi Kalbimde Yaradır



Bu sanki kırılan bir bileğin üzerinde sek sek oynamak gibi…
Şimdi ben bu yüreği nasıl aşikar edeyim. Ya sırrımı hangi aynalara dökeyim de bana seni versin. Adınla başlasam besmeleme bir kara dua dökülür dudaklarımdan. Lal olur dilim. Utancımdan göğe kalkmaz ellerim de alnımı secdeye indiririm. Artık ne mümkün ikna olmak üç kuruşluk saadete. 
Tanrım bana izin ver. Ver ki sesi dahi kalmasın kulaklarımda. Bana izin ver. Verki silinsin soluğu hayalimden. Gözleri evvel onun gözleri ahir onun gözleri. Tanrım bana izin ver… 
İmanla söylüyorum bil. Sen ve ben ıslanıyorsak bu sağanakta başka yüreklerde mutluluk yaşarsın diyedir. Bu yangın ikimize birden yeter. Ben yanarım da sen doğarsın benim küllerimden. Belki dikiş tutmam, belki kör olur uykularım, belki hep susarım. Ki susmam sevdalanmam içindir sevgili… 
Mazi Kalbimde Yaradır

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...