11 Şubat 2012

Lanet Olsun.....

Lanet Olsun.....

Seni seviyorum deyişine, Sözlerin gibi yalan gözlerine,
Yastığım olan dizlerine lanet olsun...  
 Seninle geçen her güne,
 HAN misali gönlüne,
Hayatına, ölümüne, lanet olsun...  
Sözde masum bakışına, saçıma çiçekler takışına,
Dürüstlükten kaçışına, lanet olsun...  
Satılık aşkına, sevgine, gözlerinin rengine,
Seni gördüğüm O güne lanet olsun...  
 Senin için ağladığım gecelere, seni seviyorum  diyen dillere,
Senin için kopardığım güllere, lanet olsun... 
  Seninle gezdiğim kırlara, senin için aştığım dağlara,
Seni düşündüren yağmurlara, lanet olsun...   
 Seni gördüğüm rüyalara, sana beslediğim duygulara,
Sana bağlanan umutlara, lanet olsun...  
Sana harcadığım yıllara,
O adını yazdığım yollara,
Senin gibi olan tüm kullara, lanet olsun...  
 Seninle kurduğum hayellere,
 Seninle tuttuğum dileklere,
Sana benzettiğim çiçeklere lanet olsun...  
Seni hatırlatan her şeye, sana gelen neşeye,
Gezdiğimiz her köşeye lanet olsun...    
Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye....
İşte ben onlardan değilim....
 " Ben sensizde yaşarım; AMA seninle bir başka yaşarım"  

Duygularım darmadağın sevda böyle yarım kaldı
Bir kitapsız bir vefasız beni bu hallare saldı
Sevme gönlüm sevme artık buda sana bir ders olsun
Böyle bir aşk böyle bir sevda olmaz olsun olmaz olsun

Lanet olsun lanet olsun seni böyle sevdiğime
Lanet olsun lanet olsun sana gönül verdiğime lanet olsun

 lanet olsun seni gördüğüm o güne lanet olsun,
 lanet olsun böyle aşka sevgiye

Allah kahretsin kendi ellerimle kendi kendimi yaktım
İstesem o günleri,istesem o yılları,istesem o gençliğimi
Geri verebilirmisin bana, veremezsinki
Senin aşkına senin sevdana seninle tanıştığım o güne lanet olsun

 hayatımı kararttın dünyamı yıktın senin sevdana lanet olsun
Seni gördüğüm o güne lanet olsun lanet olsun

Boşa geçen yıllarımın hesabını kimverecek
Giden bende gitti artık birdaha dönmeyecek
İçerime kan damlıyor eller nereden bilecek
Bu yüreğimsevdi amma birdaha sevme yecek

Lanet olsun lanet olsun seni böyle sevdiğime
Lanet olsun lanet olsun sana gönül verdiğime
Lanet olsun lanet olsun seni böyle sevdiğime
Lanet olsun lanet olsun sana gönül verdiğime

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...