07 Şubat 2012

KEŞKE BUNUN İÇİN SEVSEYDİM SENİ..

Bir kadın geçmişini siliyor tüm zorluklara inat,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni
Ağladığımda gözyaşlarımı silen ellerin için  keşke sevseydim keşke seni.
Sende gittin ya "keşke"gidişini izlememek için sevseydim.
Sen şimdi,ya da belki az sonra belkide bilmediğim bir zamanda,
Aşımsız gidenlerdensin,ben gittiğini sanan kalanlardan,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni,
Bir yerlerde güneş doğuyor,şimdi sessiz soğuk
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni..........
Üzerine yansımadığın her şey siyah görünüyor bana,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni......
Gün batıyordu turuncu.denizde vardı mavi,
Senle ben turuncu mavi,
Dünyanın en uymlu iki rengi,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni
Nefes almakmıdır yaşamak,yaşamak içinmi nefes alırım,hep bir umut
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni........
Keşke yalnız...keşke yalnız bunun için sevseydim seni.....
Sebebe gerek kalmasaydı,sen giderken......
Annem sürgünde öldü,babam sürgünde öldü,
Bir yük vagonunda açtım gözlerimi,bizi bir kamyona doldurdular
Tüfekli iki erin nezaretinde,sonra o iki erle yük vagonuna doldurdular,
Günlerce yolculuktan sonra bir köye attılar,
Tarih öncesi köpekler havlıyordu,
Aklımdan hiç çıkmaz o yolculuk,o havlamalar,polisler,
Duyarlığım birazda o çocuk izlenimleriyle besleniyor belki,
Annem sürgünde öldü,Babam sürgünde öldü
Hiç bir şeyim yok,akıp giden sokaktan başka,
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni....
C.S.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...