13 Şubat 2012

DUY BENİ


DUY BENİ
Ey uğruna bunca kahır çektiğim
yollarına gözyaşımı ektiğim
sanadır bu çağrım sana sevdiğim
işit beni, dinle beni, duy beni...
sil şu gözlerimin akan yaşını
duy bu yüreğin sessiz haykırışını
dinle de gönlümün yalvarışını
bir cevap ver, işit beni, duy beni
yokmudur kalbinde bir dirhem vefa
bitmiyor yıllardır çektiğim cefa
bu kaçıncı çağrı, kaçıncı defa
bir cevap ver, işit beni, duy beni
ey benim ömrümün hasret çiçeği
ey benim gönlümün sevda gerçeği
şaşırdım yönümü, gündüz - geceyi
ara beni, bir sor beni, duy beni...
Üşüdüğün yerde güneş olurum
sevdanla tutuşan ateş olurum
gidersen yanında bir eş olurum
anla beni, dinle beni, duy beni...
savurdun yellere hayallerimi
soldurdun bağımda al güllerimi
Can Ozan sormadın şu hallerimi
ara beni, bir sor beni, duy beni...
Bir gün sensiz kalmaya karar verirsem
Bil ki sevgin kalbimde gömülü
Bil ki kokun hala tenimde
Bil ki ben senden değil
Yaşamaktan vazgeçmişim…
Bil ki sevmekten vazgeçmişim,
Gözlerindeki ışık gözlerimde, gözlerimi kapatmışım.
Bil ki yağmurları yaşamışım teninde, yağmurlardan saklanmışım.
Sevgini yaşamışım kalbimde kalbimi kapamışım.
Bil ki sadece seni, sadece seni sevmişim...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...