13 Şubat 2012

DALGALAR

DALGALAR


Derinlikleri seçmiştim tüm denizler ötesi

Kıpırtısız,durgun bir dinginlik
Ve mavinin her tonunu sunar sanarak  
Bir gün batımında,
Dalgaların çağrısını duydum birden
Ve tayfın farklı bir noktasında
Gece mavisi kamaştırdı gözlerimi  
Önce ritmikti dalgaların vuruşu
Haz verişi kaçınılmaz,
Güvene düştüm,
Ve kalakaldım öylece.
Oysa denizdi, ve değişkendi,
Bir fırtınayla gönlümü aştı debisi
Yüzme bildiğimi sanan ben Boğuldum.
BEN.?
Acabayla yola çıkıp,
Keşkeyle dönüşlerim.
Vazgeçişlerim,tekrar deneyişlerim.
Acıyla yatışlarım,hüzne uyanışlarım.
Kahkayı unutmuş gülüşlerim,
Ve kabulsüz gözyaşlarım.
İnanışlarım,yanlışlarım,ve tekrar başlayışlarım.
Ve kaçışlarım,ve saklanamayışlarım.
Suskunluğum,küskünlüğüm,
ve hayata düşkümlüğüm.
Sabırsızlığım,anlamsızlığım,
ve sana yaslanışlarım..
Sönmeyen yangınım,ve ben,ve sevgim
DALIŞ
Bir duygu denizindeyim
Hüznün rengi mavi,yeşille oynaşmakta.
Derinlere bakıyorum,
Kopkoyu bir yoğunluk,
sonsuzluk gibi,
"Sevgi olmalı taban",diyorum.
Tüm seslerin sustuğu,kıpırtıların dindiği,
Ve çılgın duyguların dinlendiği...
Yüzmeye çabalarken,
Bir alçalıp,bir yükseliyorum sıkça
Daldıkça daha daha Nefes almam zorlaşıyor
Birden dalmak var en dibe doğru,
Artan basınca aldırmadan...
Oradan bakmak enginliğe,
Tüm duygulara kucak olan o noktada  
Karanlıkta doğan ışığı görmek
Kıvrılıp yatmak orada, Sevgide uyumak,
Ve çırpınan duygulara ölmek...
AYRILIK  
Ne kadar yakınlaşırsan bir insana,
Onu sevmeye alışırken,
Farklılıklar belirgenleşir yakın gözlemde,
Dolanırsın çözmeye çalışırken,
Gerçek dostluğu bulduğunu sanıp,
Bütünlüğe uzanırken,
Düşler sona erer tatlı yerinde,
Bir yabancıyla uyanırken.
Son duraktan önce inmek istersin
Birliğe yol alırken,
Elveda demek zamanı gelir,
Geriye anılar kalırken  
Tek sonuç, sonuçsuzluk olduğunda,
Nedenleri tartışırken,
Bir anda dönersin başladığın noktaya,
Kendinle yeniden tanışırken.

---------------

NE

Soru ki,soranı sorguluyor
Her yanıt,yenisini kurguluyor,
Varoluş bilmecesi çözümsüz,
Karanlık ışığını,
gölge aslını arıyor 
Ben var isem, bu yokluk ne?
Sen var isen, bu boşluk ne?
O dedik bizden öte
Biz bir isek,
bu çokluk ne?  

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...