08 Şubat 2012

AYRILIKLARIN ŞAİRİ..

AYRILIKLARIN ŞAİRİ..

Ben ayrılıkların şairi....
Yalnızların ozanıyım..
Sen sen masallar okurken daha ben acıların yazarıydım..
Haklısın aramızda dağlar denizler var
Haklısın aramız da uçurum var..
Senin sevdaların üç günlük masal,,,,
Benim sevdalarım ALLAH'ına kadar...  
Elma şekeri mi sandın aşkı,
Ne şiirin şiir....Ne şarkın, şarkı... Hele bir kırılsın..
Hele bir kırılsın feleğin çarkı...
İşte ben o zaman görürüm seni      
Hala tahta masalara yazıyorsam adını..
Aşk kitaplarında arıyorsam tarifini aşkın
Kahır mektuplarında yeniden buluyorsam seni
Ve ıslak..  mendillere siliyorsam göz yaşlarımı
Eyvahlar çekiyorsam her biten aşkın ardından      
Bana sor yalnızlığı...ayrılığı bana sor diye haykırıyorsam...
Ve sabahçı kahvelerinde...bir çay gibi demliyorsam hasretini
Ve inadına özlüyorsam o çay karası gözlerini..
Bil ki ...Bu seni erkekçe sevdiğimdendir.
 Bu benim ilk aldanışım değil
Bu benim son yıkılışım değil
Bırak bu sahte gözyaşlarını
Üzülme benim için üzülme....
Üzülme bu sonum için üzülme..
Ben.....Ben yeterim kendime...    
Varsın da bir dağ gibi büyüsün hasretin içimde
Varsın da her gece bir kemanın tellerinde ezilsin kalbim..
Varsında bir daha değmesin ellerime ellerin..
Asla pişman değilim.......
Hatırla,,,,,, Bir adam diyordun hatırla....
ömür boyu sevsin beni..Ömür boyu...
işte o deli..işte o çılgın..işte o adam benim...
Çünkü ben .... Çünkü ben......
AŞKI ÖLÜMSÜZ BİLENLERDENİM.........
ASİ.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...