30 Ocak 2012

DİVAN-I HİKMET'ten=AHMET YESEVİ-1

Bismillah deyip beyan ederek hikmeti söyleyip.Talep edenlere inci cevher saçtım ben işte Riyazeti sıkı çekip kanlar yutup,İkinci defter sözlerini açtım ben işte Sözü söyledim her kim olsa cemale talipCanı canana bağlayıp damarı ekleyip Garip,yetim,fakirlerin gönlünü okşayıp gönlü kırık olmayan kişilerden kaçtım ben işte Nerde görsem gönlü kırık merhem ol Öyle mazlum yolda kalsa yoldaşı ol mahşer günü dergahına yakın ol Ben benlik güden kişilerden kaçtım ben işte Garip,fakir,yetimleri RESUL sordu O gece MİRAC'a çıkıp HAKK cemalini gördü Geri gelip indiğinde fakirlerin halini sordu. Gariplerin izini arayıp indim ben işte Ümmet olsan gariplere uyar ol AYET ve HADİS her kim dese duyar ol Rızk,nasip her ne varsa tok gözlü ol Tok gözlü olup şevk şarabını ben içtim işte MEDİNE'ye RESUL varıp oldu garip Gariplikte sıkıntı çekip oldu sevgili Cefa çekip YARADAN'a oldu yakın Garip olup menzillerden geçtim ben işte.Akıllı isen gariplerin gönlünü tavla Mustafa gibi ili gezip yetim ara Dünya'ya tapan soysuzlardan yüzün çevir Yüz çevirerek derya olup taştım ben işte Aşk kapısını MEVLAM açınca bana değdi Toprak eyleyip "HAZIR OL!"deyip boynumu eğdi Yağmur gibi melanetin oku değdi Ok saplanıp yürek,bağrımı deştim ben işte Gönlüm katı,dilim acı,özüm zalim KUR'AN okuyup amel kılmıyor SAHTE ALİM; Garip canımı harcayayım yoktur malım.Haktan korkup ateşe düşmeden piştim ben işte.Altmış üçe yaşım ulaştı,geçtim gafil HAKK emrini sıkı tutmadım;kendim cahil Oruç,namaz kazaya bırakıp oldum ergin Kötüyü izleyip iyilerden geçtim ben işte Vah ne yazık sevgi kadehini içmeden Çoluk-çocuk,ev-barktan tam geçmeden Suç ve isyan düğümünü burada çözmeden Şeytan gelip,can verirkende şaştım ben işte çengel vurup kıldı gamlı"Mürşid-i kamil hazır ol"deyip saçtı koku Lanetli şeytan benden kaçıp korkusuz gitti kirli ALLAH'a Hamdolsun,iman nuru açtım ben işte Mürşid-i kamil hizmetinde gidip yürüdüm Hizmet kılıp göz yummadan hazır durdum Yardım etti,şeytanı kovalayıp sürdüm Ondan sonra kanat çırpıp uçtum ben işte Garip,fakir,yetimleri sevindiresin Parçalayıp aziz canını eyle kurban Yiyecek bulsan,canın ile misafir HAKK'tan işitip bu sözleri,dedim ben işte Garip,fakir,yetimleri her kim sorar Razı olur,o kulundan ALLAH.Ey habersiz,sen bir sebeb,kendisi saklar.HAKK MUSTAFA öğüdünü işitip dedim ben işte Yedi yaşta arslan babaya verdim selam HAKK MUSTAFA emanetini eyleyip armağan İşte o zamanda binbir zikrini eyledim tamam Nefsim ölüp LA-MEKAN'a yükseldim ben işte.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...