30 Ocak 2012

BEN BEN DEĞİLİM-SENDE SEN DEĞİLSİN..

 

 

 

BEN BEN DEĞİLİM-SENDE SEN DEĞİLSİN..


 Vicdanınızla başbaşa kaldığınızda cevabını arayıpta bulamadığınız ve gizemliliğini koruyan soruları hiç kendinize sordunuzmu? Ben kimim diye? senin sen olmadığını,o sana hayat veren  ilahi kudret  senin sen olmadığını  yaşadığın yaşamın boyunca seni hislerinde hep senden gizlemiştir.sen bunun farkında olmadan hep ben diyerek  yaşadığını sanırsın halbuki  hayalden ibaret olan bu yalan dünyanın oyun sahnesinde  yaşama kuvvetle sarılıp idame ettirdiğin hayatının karmaşık yolculuğunda  karşılaştığın engebeleri kendin aştın sanırsın halbuki bu engebeleri aşmak senin insiyatifinde değildir. bu engebeleri aşma imkanını sana sağlayan hep Yüce rabbimdir. ey insan oğlu  çamurla yoğrulmuş özünün, varlığının yaratılmışlığına ezelden hükmeden ve hüküm veren yalnız ve yalnız yüce Rabbim'dir.yaşamınızı devam ettirdiğiniz müddetçe senin sen olduğunu kavurucu şiddetli lavların  sinene yapıştığı ateşin yangına dönüştüğü zaman anlarsın. senin sen olduğunun  çizgisi derin izlerle  belirtilmiştir.Hiçbir irade hükmünün sende olmadığını bil.bir salise ötemizi bilemiyeceğimize göre ne ben benimdir ne sen sensindir

"İmamı gazali" 

"BASİRETLİ KALPLER RUHUN VAR OLDUĞUNU HER ZAMAN GÖRÜR" diye söylemiştir.

buna göre kendimize ben diyebilmemiz için ALLAH yolundan ayrılmayıp emirlerine harfiyyen uyalım.ALLAH yolunda yürüyenlere selam olsun.amin

LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDEN RASÜLLÜLLAH.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...