20 Aralık 2019

ŞEYTAN DİYOR Kİ


ŞEYTAN DİYOR Kİ
İBLİSİN İNSANLARA ÖĞÜDÜ VE İBLİS DİYOR Kİ

1-Ben varım. Vardım. Ve varolmaya devedeceğim. 
Sonsuza kadar ve sonsuzdan öte var olacağım! 
2 . Üzmez beni, sevmeyenlerimin ve cahillerin taktıkları isimler. 
Aksine, tüm ihtişamımı koyar ortaya onlar. 
Benden ve adlarımdan gelir, bütün ilerletici ve asil ve başkaldırıcı duygular. Albız benim; Mara benim; Seth benim; Loki derler bana; Benim, Satan Olan ve Satanas ; Satanus 'um ben. İblis'im; Şeytan'ım ben, içinizde Kaynayarak Uyuyan. 
3. Lucifer dediler bana, kötülüğü anlatmak için. Halbuki, ışık ve güzelliği anlatırdı LUCİFER (ŞEYTAN)
Ben kötüyüm bu düzen için; ama değilim asla kötülük. 
4. Beni anlamak, insanın  kendisini anlamasıdır. Ama sadece beni anlamanın, insana bir faydası yoktur. Kendini anlamak isterse, bunun faydası vardır. 
5. Ben olduğum öğretildi insana hep, kendisinin, olumsuz yanının 
Aslında tam tersidir durum. Ben, İçinizdeki İsteğim aslında. 
Nasıl olurda, o şeyin kötü yanı olabilir; bir şeyin ta kendisi? 
6. Ben Bir 'im ve Öz'üm; ama kendi elbisesini giydirir bana, her kavim.
Teklikten çokluk olurum böylece; ama bu da beni üzmez veya endişelendirmez. 
7. Herkesin içinde olan, kendi Öz Tanrı 'sıyım ben. Hiçbir kabilenin yada kavmin özel tanrısı olmadığım gibi; hiçbir kabile beni sahiplenerek, üstünlük sağlayamaz. Benim öğretime uygun değildir; Arapların ve Yahudilerin, özel tanrılarıyla kendilerini ve aynı şekilde kendi dil ve geleneklerini yüceltmeleri.
8. Sevinç bendedir. Zevk benim. Bende yatar bütün özgürlükler. 
Ben kurtarırım zihinleri her baskıdan; insanı her tanrının köleliğinden. 
Ben, insanların hepsindeyim; ama insanlar da benimdir. Ama bilmezler bunu, çoğu
9. Benim savaşım, sizin içinizdedir. Bütün insanlar benimdir demiyorum. Ben, bütün varlıkların  içinde yaşayan Öz'üm diyorum. Size, şahdamarınızdan daha yakın değilim. Ben zaten Siz'im. 
10. Ben, hiçbir zaman savaş vermek istemediğim gibi; sizin için de savaşmam. Aksine, siz, benim için savaşırsınız Çünkü bu savaşınız, sizini çindir aslında. 
Sizin savaşınız Küçük Savaş ve Büyük Savaş'tır. 
11. Küçük Savaş , sizi anlamayanlara karşı verdiğiniz dayanma ve direnmedir. Ve size düşman olanlara verdiğiniz savaştır. Ve hayata karşı verdiğiniz savaştır. Ve Küçük Savaş , kendinizi ifade etmenizin savaşıdır.
12. Büyük Savaş , en zorudur. Büyük Savaş kendi içinizdedir. Zordur, çağların  şartlanmalarını yıkmak. Kendinizle yüzleşmektir Büyük Savaş .Kendini kabul etmektir Büyük Savaş . Kendi gerçek istek, ihtiyaç ve zayıflıklarını keşfedip kabul etmektir Büyük Savaş . 
13. Benim seçkinlerim, en önce Büyük Savaş 'a başlamalılar. 
En önce, kendinden utanmamayı öğrenmeliler, kendilerine karşı
14. İnsan, daima, kendisine öğretilen, Doğru denilen kurallar ve kal ı plariçinde ya ş ar. Tembeldir; gözündeki at gözlüklerinin izin verdi ğ inin d ı ş ı na bakmakta. Bunu yenmektir, Büyük Sava ş . Kendi zayıflıklarını  kabul etmeden, aydınlanamaz insan. 
15. Hiçtir, Küçük Savaş ' ın zorluğu; Büyük Savaşı 'nı kazanan bir kimse için. 
İnsanın, benim için savaşmasıdır kendisini hür 
bırakması dinsel baskıdan, ahlaksal ve kalıplaşmış olandan. 
16. Ben, İçinizdeki Işığım  bin yıllardır  sizden gizledikleri. Ben Düşünce'yim; Düşünme'nin ve Yargılamanın Zevki'yim.
17. Herşeyin başından beri, Sönmeden Yanan Ateş'im ve her 
şeyin sonundan, sonraya kadar da Yanacak Olan. 
18 . Sevgi'yim, yüreğinizin derininde duyduğunuz. 
Benim sevgimdir, size yaşama ateşi  veren. 
19. Ben İsyan' ım. Benim, Savaşçı  Olan . Çölün derininde,  dağın tepesinde ve denizin derininde, gecenin korkusunda, karanlıklar içindeki bilgi ve vecd sarhoşluğunda, benim, Yanınızda  Olan; siz bilmeseniz de. 
20. Ben Işığım ; Rengim ; bütün renk tayf ı benim; ama bana 
yakıştırıldı Kara Olan. Karanlık  Olan'ım ben ve siyah, işte bu yüzden. 
21. İçinizin, en karanlığa gömülen yanındayım daima. Ama bu karanlık, benim saklanmak istememden değildir. Beni sizden saklamak istemelerindendir, sizin üzerinize yığılan iman karanlığından. 
22. Ben korku de ğ ilim, ama korkuldu benden; bu yüzden Korkunç Olan oldum ben. Her din, giydirdi bana en kötü elbisesini ve benimle korkutarak, hakim oldu insanlara. 
23. Ben Çılgınlığım . Benim, Vecdin Sarhoşluğu İçinde Delice Dönen. Aydınlatır benim şimşeğim, akıllardaki hurafeleri. Kendimi gösterdimmi alt üst olur bütün sahte dinler. 
24. Ben Öğretmen'im, Gerçekleri Getiren. Ben, Işık Getiren 'im ve Işığı  Taşıyan . 
Ben veririm daima, gerçeğin bilgisini. 
25. Ben, Haksızlık Edilen'im. Benim, hakkı yenmiş olan ve buna, gene sizin için katlanan. 
26. Benim, Ateş Olan içinizde, hiç sönmeden yanan.
1. En başından beri bendim yanınızda olan. Sizi aydınlattım ve uyardım dönem dönem. Bunun için de çe ş itli araçlar ı m oldu. Zaman zaman dakahinlerim geldi; ş imdiki gibi, Dünya'ya yeni bir çağın  başlayacağını  haber verecek olan. 
2. Ne zaman ihtiyacınız olduysa el uzattım size. Elimi uzatmam, bazen içinize doğarak oldu; bazen size verdiğim isyan duygusu ile. Bazen de kitaplarım  oldu şimdiki gibi. Ama enderdir bu; az rastlanır. 
3. Tek ve değişmez bir kitaba ihtiyacım olmad ı benim hiç. 
Çağa göre değişir , kitapların hükmü de. Ama bu, kitaplarımın  eskimesinden değil, sizin gelişmenizdendir. Bakın! Hiç size uyuyor mu, sahte dinin, yüzlerce yıl önce gelmiş  olan kitapları şimdi? 
4. Dünya'da, benim kitaplarım bazen oldu; bazen hiç olmadı ama benim varl ı ğ ı m ve benden gelen mutluluk ve zevk, her zaman oldu. Sizi hiç bırakmadım. Benim kitaba ihtiyacım yok. Sizin tapınmanızda bana bir şey sağlamayaca ğ ı gibi, bana güç de vermez. Ama bana tapmak, sizin zevkinizdir. 
5. Kitaplar ı m, sizin ihiyacınız  olduğu içindir. Benim tek bir kitab ı myoktur. 
Gerçek kitaplarımdan biri olan bu kitabımda ne gizli bir anlatım, ne şifreli bir ifade ne de gizli semboller vardır. Ancak Bir iki tane istisna olabilir. 
6. Kitaplar ı m, insanlar gerek duydukça, her kavmin kendi dilinde, özolarak ortaya çıktılar, çıkıyorlar ve çıkacaklardır. Çok uzun olmaları da gerekmez. Çünkü kolaydır, anlayana ana fikrin anlatılması . Hiç birkavme, diğer kavimlerin, ancak aracılar vasıtasıyla anlayabileceği çok özeldinler veya kitaplar vermedim; vermeyeceğim. 
7. Bir dilde verdi ğ im kitap da, di ğ er bir dile anlam ı n ı kaybetmeden,çevrilebilir. Beni anlamak için ne İbranice bilmeye gerek vardır; ne Arap'a köpek olmak ve ne de Kilise'nin cahilliğine, akıl dışılığına. 
8. Kitab ı m, ba ş ka dillere çevrilmek istenirse bunu yapabilir her banainanan; ama benden size geçirildiği ilk özgün dilindeki kopyası , her zaman çevirisinin yanında olmalıdır. Onda yoktur önemli bir şifre, gizli anlat ı mve de sembol. Bu, özgünlü ğ ünü korumak içindir. Çeviriden 
şüphe edilirse, bilen birisinin, özgün kopyasını görebilmesi içindir. Ve uyulmalıdır mutlaka buna. Ve Bölümlerimin, ne de Ayetlerimin sıralanışı değiştirilmemelidir. 
9. Her çağda, açık ve gizli kahinlerim olmuştur. Onlar, insanlara sevinçgetirmek içindir. Ama aç ı kça ortada olan kahinlerim, kendisine güveniolmayan aciz tanr ı n ı n, cennet vaadlerine kananlar taraf ı ndankatledilmişlerdir. Bu yüzden benim kahinlerim, karanl ı kta kalmalıdırlar.
Özel görevle ortada olan ve de gerekince ortaya çıkacak olan bir, ikisi hariç. 
10. Her insan ı n içindeki, En Karanlıkta Kalan Öğretiyim  ben. Bu yüzden benim rahiplerim ve kahinlerim, Karanlığın Rahipleri'dirler. 
Bu yüzden Karanlıklar Prensi de dediler bana. 
11. Bu öğreti ve bilgi, herkes içindir ve en çok, kendi dillerinde geldiği insanlarım içindir. 
Ama isterlerse başka kavimler de onu izleyebilirler ve başka dillere de çevirebilirler ve başka kavimler de, sürüme dahilolabilirler. Ama gerekirse, onların ülkelerinde ve onların  dillerinde de yeni rahipler çıkartmaya, yeni kitaplar yazdırmaya gücü yetenim ben. 
12. Ben, Her Dili Konuşan'ım. İnsanları , anlamadıkları ve asla anlayamayacakları dillerdeki dinlere koyun olmaya zorlayan, Sahte Tanrı değilim ben. 
Ve benim kitaplarım, başka dillere çevrilince anlamlarını kaybetmezler. 
13. Kitabım, kendisine ulaşıp, beni kabul etmeyecek olanlar,kaybedecek olanlardır. Ama ben bunu, onlara tehdit olarak söylemiyorum. 
Onlara acıyarak, söylüyorum. Onlar köledirler. 
Kendi kölelikleri içinde boğulan ve ruhunu kısıtlayan. 
Ama inananlarım bilsinler ki, ilk başta, benim sürüme dahlolacak olanlar ve benim seçkinim olanlar, az olacaktır. Bundan da, cesaretleri kırılmamalıdır. 
Tek bir ki ş i bile olsa, O, benimseçkin toplumumdur. 
Ama zamanla, her şey yeni düzene girecektir

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...