23 Eylül 2019

MESAJLAR

MESAJLAR


Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler

mesajlar Aşkım biliyorum öğlen biraz sert kalkıştım sana ama gerçekten bugünlerde çok hassas olmuşum. Eda konusunda ufacık bir şeyi kaldıramıyorum. Amacım hiç bir zaman seni üzmek değil biliyorsun ama işte üzüyorum böyle ara sıra istemeyerek. Ama sen de biliyorsun seni çok ama çok seviyorum. Biz eğer gerçekten birbirimizi sevmeseydik bunca zaman ne sen ne de ben bekleyebilirdik böyle. Ama işte böyle beklememizin sabretmemizin karşılığı gerçekten birbirimizi sevdiğimiz için. İnşallah en yakın zamanda bu hasretlik de bitecektir. mesajlar.info Ama sana çok şey borçluyum çünkü ben ne zaman pes edersem sen hiç bir zaman bırakmadın hiç pes etmedin hep arkamdaydın. Ama biliyorsun ben pes ediyorum dediğimde seni sevmiyor diye değil. Sadece üzerimde büyük yükler olunca kaldıramıyordum ve her zamanki gibi sana patlıyordum. Ama sen bunların hepsine göğüs geriyordun. Bazen diyorsun ya bana çok güçlüsün diye aslında o gücü senden alıyorum. Çünkü sen benden daha güçlüsün ve bunu her zaman bana da gösterdin. Ama artık emin olabilirsin hiç bir zaman seni terk etmeyeceğim ve biz çok mutlu olacağız. Buna gerçekten inanıyorum ben. Bilmiyorum simdi niye bunları böyle yazdım ama gerçekten içimden gelerek yazmak istedim. Her şeyim, aşkım, canım, bitanem seni çok seviyorum. (2016-11-22    Ahmet t)
mesajlar Seni çok özledim birtanem hele ki kokunu, off çok özledim. Şimdilik buluşamıyoruz, ne senin ailen izin veriyor çıkmamıza ne de benim ailem. Yine de ümidimizi kesmeyeceğiz, seveceğiz birbirimizi, ucunda ölüm dahi olsa, seveceğiz birbirimizi birtanem. mesajlar.info Ben sensiz hayat istemiyorum, ben senli hayat istiyorum melikemm, seninle hayallerimiz var, bu kurduğumuz hayallerin peşinden koşacağız, Hz. Osman r.a bi sözü vardır Rabbim nasip ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez. Bizim hayalerimiz var birbirimizle bu hayalerin gerçekleşmesi için Rabbime her gün dua edeceğim yarabbi melikem benim helalim kadınım kaderim olsun yarrabi çok seviyorum onu ben senin için sevdim Allah'ım sen bizi ayırma Amin, Muhammet-Melike (2016-10-02    Muhammet Bakırhan)
mesajlar Şu an tam karşımdasın sevgilim. Ne güzel gülüyorsun gülüşün hiç değişmemiş ama saçların biraz kısalmış gibi ne dersin? Gücüm yok karşına çıkmaya yine okkalı bir defol git demene dayanamaz seni taşıyan bu yüreğim. Bilirim ki her sözünde ben değil yüreğimdeki sen incinir. Uzaktan izliyorum seni, kahkahalarını... Bensizken de ne kadar güzelsin. Yakıştırmışsın bensizliği kendine. Gidişinle benden her şeyi aldın da senden hiçbir şey eksilmemiş. Bir rüzgâr esti senin taraftan o kadar koku içinde, seninki yer edindi burnuma. Senin kokun da bir başka kadın, buram buram huzur kokuyor hala. mesajlar.info Saatlerce dakikalarca sensizlik girdi araya kimse bir sen edemedi gidişin bile güzeldi bende ama sen aramaz olmuşsun herkes benden daha fazlası eder olmuş sende ve bir biz kalmamış yüreğinde. Uzaktan da görmek varmış seni, senden saklanmak da varmış. Koşa koşa geldiğim sana adım adım geri yürümek de varmış meğer. Şimdi bir Hoş geldin bile yok bana ama benim hep sana bir hoş geldinim var. Yüreğinden kalkıp gittiğim gibi buradan da kalkıp gidiyorum. Bugünlük yeter seni bu kadar sensiz yaşamam. Bugün olmadı ama bir gün bir merhabamla geleceğim sana ve bu defa yazmayacağım yaşatacağım her şeyi bendeki sana (2016-12-09    RESUL NANE)
mesajlar Sana yazmanın güzelliğini sadece ben bilirim ve ben anlarım, çünkü seni sana anlatırken umudumu, hasretimi, sevgimi yazdım. Yaşamayı, gülmeyi, nefes alıp vermeyi, mutlu olmayı, kıskanmayı, tartışmayı, uçmayı bunları seninle öğrendim, senden öğrendim aşkım. Bir yudum su gibisin içmeye doyamadığımsın, gözlerine bakıp kıyamadığımsın... İçim hasta, kalbim felç, aklım nerde? Sende tabi ki ya. Bu can, o da senin sen de benimsin. Ben seni kimsenin bilmediği, göremediği uzaklardan sevdim, derin, gizemli, alımlı, ulaşılmaz bir okyanusun derinliğinde buldum da sevdim. Seviyorum seni... Nasıl yanıyorum sana, öyle tutuşmuşum ki tıpkı çıra gibi. Sen olmalısın, benim eşim sen olmalısın... Dünyam hayatım her şeyim de sen olmalısın. Yarınlarımın mutlu güler yüzlü sevgilisi sen olmanı istiyorum bu hayatta, üzülüp ağlayan kadın değil. Bu aşkın sonunun mutlulukla bitmesini istiyorum ama bu aşkın sonsuz olacak inanıyorum. Ve kalbine almanı dört gözle bekliyorum sevdiğim. Ah neşe kaynağım sen nasıl bir şeysin ki ben seni devamlı özlüyorum, dayanamıyorum, çünkü seni özlemek nefes alamamak gibi bir şey oldu benim için. ©dersimiz.com Seni çok çok çok özlediğimde yanında olamıyorum ve sana bir türlü sarılamıyorum, çünkü özlemek çok isteyip sarılamamaktır. Sana yaklaşmak için canımı verecek kadar her şeyi göze alırım ve en az senin kadar gözü kara ve deliyim, ama sana zarar gelmesin diye hep bir adım geride kalıyorum, çünkü seviyorum ve yerimi biliyorum. Bazen öyle aklıma geliyorsun ki ben sana tiryaki oldum ve inan gözlerim dolu dolu oluyor, çünkü özlemek aynı anda gözlerinin dolduğunu hissetmektir. Özlemek ayrı yerlerde olsan, ayrı yerlerde yaşasan bile, iki kişi bir kalp olabiliyorsun ve aynı anda bir kalp ile ağlıyorsun. İşte ben seni ağlayabilecek kadar çok seviyorum. Ve ben seni o kadar çok seviyorum ki özlemek sadece özlemek değil işte. Sen uyurken gözlerinin derinliklerine daldım, ama en çok da sensizliğime yandım, seni sensiz beklerken. Hiç üşenmeden seni yazdım, yazmayı seni anlatırken, okumayı da sana yazdıklarımı hecelerken öğrendim. Seni ellerinden tutup kanımın kaynadığı, kalbimin yerinden fırlayacağını hissettiğim anlarda, o ıslak dudaklarınla beni sevdiğini söyleyeceğin anları düşünerek sevdim. Sen ne kadar uzaklarda olsan da, aramızdaki kilometreler ne kadar çok olsa da, ben seni sevmeyi düşünerek sevdim. Seni kokladım da yazdım satırlarımı hece hece, Seni yazdım nefes bile vermeden, içimdeki sıcaklığını, kokunu yitirmeden. Çünkü seni nefes gibi yaşıyorum, nefes alır gibi seni yazıyorum. Ve Sen iyi ki varsın (2018-01-27    Ayhan)
mesajlar Küçük şeylerden başlar sevmeye insan ya bakışını seversin, ya gülüşünü, ya sözünü, ya da susuşunu. Ve sonra her şeyini seversin. Ben de öyle başladım, ilk konuşmalarından etkilendim sonra bi baktım sana âşık olmuşum, bi baktım her şeyim olmuşsun. Vazgeçilmezim, tek değerlim, hayatımın merkezi olmuşsun, her şey senin etrafında dönüyor sanki. Sana bir şey itiraf edeyim mi aşkım, ben bugüne kadar hep çevremdeki insanları mutlu eden hep başkalarının gülmesi için uğraşıp akşam eve gelince odamda yalnız kalıp saatlerce neden benim mutsuz olduğumu düşünüyordum, ölmek için dua ediyordum. mesajlar.info Hayatıma sen girince anladım ki eksik olan sevgi ve sonucunda mutsuzluk,13 Haziran hayatıma sen girdin seni tanıdıktan sonra ben ölmek için dua etmeyi bıraktım. Ben senin yanımda olduğumu hissettiğim an unuttum biliyor musun her şeyi geçmişte yaşadığım tüm olayları ya aşkım ben seninle yaşamaya başladım sende gördüm ben mutluluğu sende tanıdım ben sevgiyi belki sen bunun farkında değilsin ama geçirdiğim en güzel zamandı yanımda olduğun zaman. Sana bir şey itiraf edeyim mi aşkım ben ayrılmak istiyorum ama yanlış anlama bi tanem senden değil sen dışında herkesten her şeyden. Sadece seni görmek istiyorum, sen dışında kimse olmasın istiyorum sadece senin sesini duymak istiyorum sen dışında herkese kötüyüm zaten aşkım sen dışında herkese sağırım. dersimiz.com Seni çok kıskanıyorum benden başka kimseyi görme istiyorum senden tek bir şey istiyorum ben sevgilim senle sonsuz bi mutluluk istiyorum senle yaşlanmak istiyorum el ele diz dize gözlerimi kapamak sen yanımdayken ölmek istiyorum sensiz bi hayat düşünemiyorum ben beni bırakmandan çok korkuyorum sevgilim lütfen beni bırakma olur mu bitanem
ÖZLEM FATIH 13/06/2016 (2016-08-29    özlem özkan)
mesajlar Bir umudum var benim, adı Sen olan, gökyüzüne, dağlara, kalbime, beynime yazdığım huzurum mutluluğum nefesim hayatımın en anlamlısı var dünyaaammm var dünyammm °Burakım° var her beni güldürüşünde biraz daha kendine bağlayan geleceğim var. Hayata tamam dediğim anda kalbime giren bir mutluluğum var. Ben her gidişimde peşimden bıkmadan usanmadan geldin sevgili şimdi ben nasıl sensiz olayım ki olmak da istemiyorum zaten bu saatten sonra nefesim dünüm bu günüm ve YARINLARIM seni çok seviyorum seni herkesten her şeyden çok seviyorum çünkü bana huzur veren beni en mutsuz umutsuz halimde güldüren tek kişisin ömrümmm. mesajlar.info Rabbime çok teşekkür ediyorum bana senin gibi bir nimet lütfettiği için hamdolsun ki bu günüme en güzel dualarımın kabulüsün. Aşkım seni çok seviyorum ve sana söz hep biz olcaz bu yazıyı ileride bebeklerimize bulup okuycağım. (02.11.2016) (2016-11-16    Buraktuğçe Çetin)
mesajlar Hayat çok zor geliyor bazen, hele terk edildiysen. Seviyor zannediyorsun, güveniyorsun, hayat sadece onunlayken mutlu gibi geliyor her şey hayatında iyi gidiyor ama seni seviyorum dediğin adamın o akşam seni bırakıp başka bir kıza seni seviyorum demesi koyuyor. Ben sevmiştim ulan diyorsun, acısını kanla çıkarmaya çalışıyorsun, bileklerin kanayana dek kesiyorsun, acısını hissetmiyorsun evet saçma olduğunu bildiğin halde kesiyorsun, sonra büyük bir aradan sonra karşına yine yeni biri çıkıyor. Ona güvenmeye çalışıp eskiyi unutmaya çalışıyorsun ama oda seni ortada bırakıp gidiyor ama bu sefer o kadar koymuyor alışıyor çünkü bu kalp, kırılıp tekrar tekrar kendini onarmaya ama bir kalem kırıldıktan sonra eski görevini görmez ya bir süreden sonra öyle oluyor okuyan sana bir öneri asla âşık olma. (2016-05-15    prettylikebella)
mesajlar Günler geçti... Hala bir mesaj atmadın. Neden diyorum neden gittin? Saatlerimi alıyor bu, aklımda binlerce soru var. Hepsi cevapsız. Umutlarım bitti diyorum tam sonra beni sevişin geliyor aklıma bırakmaz diyorum benim sevdiğim adam gitmez. İkna olamıyorum her şarkıda sen varsın sanki. Bitiremiyorum söküp atamıyorum içimden seni... mesajlar.info Tam yaram kabuk bağladı diyorum ama olmuyor bir şey çıkıyor karşıma sana ait bir şey... Ben de elbet mutlu olurum sabrediyorum. Giderken hiç affetmeyeceğim seni dedim. Affetmeyeceğim seni bir ömür affetmeyeceğim... (2017-08-22    Sinem)
mesajlar Merbaha uzaktan sevdiğim, seni ne kadar sevmişimdir bilirsin, senin için dünyları vermeye hazırken sen çektin ellere yar oldun bense yerle bir oldum. Buna da şükür aynı şehirde nefes alıyoruz varlığınla yetinebiliyorum aslında yokluğun çok acı seni seninle yaşmak varken seni sensiz yaşamak ne acı bi duygu bunu sana anlatmam imkansız. Bir gün sevip de sevilmediğini hissettiğin gün beni anlayacaksın, benim yaşadığım acıyı sen de bileceksin ama sana kıyamam, beddua edemem, yaşadığımı yaşa ki bana hak ver can özüm. mesajlar.info Seni hep bebeğe benzettim, bakmaya sevmeye kıyamazdım işte bak ne oldu? Kıyamadım, sevemedim bi başkası sevecek bi başkası kıyacak sana ne kadar acı. Bak derken bile gözlerim doluyor, artık yoruldum, güçlü görünmekten yoruldum artık unutmuş gibi yapmaktan ama sen gel de onu bana sor. Unutmadım, unutmayacağım asla bi başkasıyla da düşünsem seni sonun mutlu olsun can özüm, kıymetlim, mutlu ol, huzurlu ol, iyi haberlerini duyarım, benim olmadın, biz olmamıza izin vermediler bari siz olun canımın içiii (2016-12-22    Mavi)
uzun yazılmış mesajlar yeni uzun mesaj uzun mesaj örnekleri uzun sms örnekleri sevgiliye uzun mesajlar arkadaşa uzun mesaj en güzel uzun mesajlar hazır mesaj örnekleri
Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler- 2019 Arşivinde Sevdiklerinize Gönderebileceğiniz Toplam 469 Hazır Mesaj-Söz Bulunuyor.

DİĞER SAYFALAR :

Bir mesaj, söz veya yorum paylaşın.

 Ekleyen :    









Hazır Mesajlar - Güzel Sözler / mesajlar.info 2019

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...