05 Ekim 2018

Dünyaya Yansıyanlar


Dünyaya Yansıyanlar

Bir meşale yandı gök yüzünde, yüzleri göründü yeryüzünde
Kimse görmedi
Bakışları heybetli, yüzleri her zaman gülmezdi
Beklerdim gülmelerini
Ne zaman gülseler gökkuşağı gibi olurdu geceler
Anlardım geliyor güzel günler
Bakışları konuşmaktan daha da tesir eder
Bana yalnızım diye üzülenler
Bilmiyorsunuz benim etrafımda bahar çiçekler
Bir meşale yandı gökyüzünde, kalmadı yüzümde keder
Bu dünyadan gidenler ölmemiş meğer
Ellerinde Işıklar, gülüşleri hilal aya benzer
Konuşmasalar da ağızlarından çıkıyor çok güzel sözler
Ben konuşmak istesem,
Konuşmama izin vermezler.
Ne zaman onlarla gitmek istesem
"Dur bakalım senin daha yapacak çok işin var" derler
Ben anlayamadım
Sen anladın mı ne demek istediklerini?
Dünyaya yansıyanlar, rüyamı gerçek mi?
Saat  05:11
24.05.2018

Selma Doğan

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...