28 Eylül 2018

ASLOLAN PAYLAŞMAKTIR



ASLOLAN PAYLAŞMAKTIR
  1. Federico Garcia Lorca: “Ah, ne kadar zor seni sevdiğim gibi sevmek!”
  2. Aşkın Diyalektiği: Versus Efendi / Köle Diyalektiği – Rasim Özdenören
  3. Son Sözler: Beni o kadar yükseğe asın ki, beni asanlar ayaklarımın altında kalsın
  4. Mario Levi: Her insanın en az bir kez intiharı düşünmüş olabileceğine inanıyorum
  5. Yerkaran: Gomidas Vartabed’in Ermenice, Kürtçe ve Türkçe Derlemeleri albümü
  6. İnsan beynine zarar veren, tüketen 10 şey
  7. John Fowles: Ölümden sonra yaşam fikri adalet arayanlara hitap etmiştir
  8. Dans etmeyi ciddiye almak siyaseti yeni baştan yaratmak demektir – Noam Chomsky
  9. “Karaoke Zülfü Livaneli Şarkıları Söylüyoruz” albümü
  10. “Evet önümüz bahardır biliyorum” Şimdilik Bağışla – Turgut Uyar
  11. Mutluluğun iyi edemediğini iyileştirecek ilaç yoktur – Gabriel Marquez
  12. Bin yıl sürecek bir koşuşturma: İmparatorun Haberi – Franz Kafka
  13. Yaşar Kurt ve Güneş Kokusu (2016) Albümü
  14. Sait Faik Abasıyanık: “Ölümden daha korkunç şey olur mu? diyeceksiniz. Olur…”
  15. Turgut Uyar: Bütün pencerelerde bekleyen benim…
  16. Cesar Pavese ve Örnek Çilekeş Olarak Edebiyat Sanatçısı – Susan Sontag
  17. Grup Abdal ve “Ervah-ı Ezelde” albümü
  18. Aslı Erdoğan: Kadın olmak demek, herkesçe onaylanan bir kılığa girmek demekti
  19. Lenin’e suikast: Efsaneler ve gerçekler – Kavel Alpaslan
  20. Amin Maalouf: Kabil’de kız doğmakla Oslo’da kız doğmak aynı anlamı taşımıyor

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...