23 Kasım 2017

Allah’ın El-Fettâh Güzel İsmi

Etrafınızda kötü kişiler mi var bugün sizler ile bu kişilerden korumak için oldukça etkili bir dua paylaşımı yapıcaz.İstemediğiniz kişileri uzaklaştırmak için okuyabilceğiniz bu dua örnek olarak eşler arası sürekli olarak kavga çıkaran kaynanalar içinde okuyabilirsiniz.Bu dua sabahları 3 kere okumanız gereklidir. Tebbet Suresini günde 3 defa okuyun ve bu düşmanların sizden uzaklaşması için dua edin.Allaha kötü niyetli insanlardan korumak için sizi korumasi için yalvarcağınız dua bir çok kişi tarafından kısa bir süre içinde etkisi görüldüğü söylenmektedir.Dua okuyan kişilerden bazıları;
Serap Güler;
Merhaba olcay hocam sitenizi sürekli olarak okuyorum ve bu yorumu yazma gereği duydum açıkcası evimizin dağılmasını isteyen bir çok kötü niyetli kişi olduğunu biliyordum biri çok şey yaptım ve ayırca aşağıda vermiş olduğunuz dua hiç aralık vermeden sürekli olarak okudum etkisini mutlaka olduğuna inanıyorum çünkü sevmediğim kişiler birden işleri sebebiyle taşınmak durumdan kaldılar yardımızını için teşekkür ederim
Bismillahirrahmanirrahim.

Tebbet yedâ ebî lehebin ve tebbe. 
Mâ agnâ anhü mâlühû ve mâ keseb. 
Seyaslâ nâren zâte leheb. 
Vemraetühû hammâletelhatab. 
Fî cîdihâ hablün min mesed.

Bu dua haricinden kötü niyetli uzaklaştırmak istediğiniz kişilere büyü yaptırarak büyü etkisinden onun düşüncelerini uzaktaki bir şehirde yaşama itebilmeniz mümkündür.

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...