14 Ağustos 2014

SAHTE YÜZLER




SAHTE YÜZLER

Kim bilebilir ki bendeki bu acıyı?
Hayatımdaki sayısız yanılgıları,
Dost bildiklerimin oyununa geldim,
Kimse göremez sırtımda saplı bıçağı...

Güzel bakan bir çift gözü doğru sandım,
Ardındaki hainliği anlayamadım,
Her sözde bir vefa bilip,
Herşeye inandım kandım ve hep yanıldım...

Nefret ettim kendimden sırf bu yüzden,
Herşey geldi başıma iyi niyetimden,
Dost görünen sahtekar yüzlerden,
Bıktım usandım ben gerçekten..

İyi günümde herkes yanımdaydı,
Şimdi bakıyorum da hani neredeler kim kaldı?
Maskeler bir bir çıkarıldı,
Sahte yüzler yalan dostlar ortaya çıktı..

İyilik ettiğimden kötülük gördüm,
Ne dediysem hep suçlu oldum,
Herşeye rağmen ben hep doğruyu savundum,
En sonunda da sırtımdan vuruldum...

Artık tek dostum kendim oldum,
Güvenim kalmadı sahte insanlara,
Sahte yüzlerden yoruldum..
Ben elbet kendime yeterim,
Hesabımı 'mahşere' erteledim......

Sinan Turan

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...