11 Nisan 2014

UNUTAMAM ASLA.





Unutamam asla seni

Bu can sevmişse bırakıp gitmez
Seven bu kalbi incitmez
Sana sevgim hiç bitmez
Unutamam asla seni

Alnımıza yazılmış bu kaderde
Düşürdün beni çıkmaz derde
Anılarımız dolu her yerde
Unutamam asla seni

O güzel gözlerin
Aklımda o tatlı sözlerin
Her saniye seni özlerim
Unutamam asla seni

Yokluğun öldürüyor beni
Ölümüne sevmiştim seni
Senin aşkını senin sevgini
Unutamam asla seni
Semiha Kaçar


UNUTAMAM ASLA 
Seni düşündüm sensiz geçen her anımda 

Sen olmasan da, hayalin vardı etrafımda 

İsmin eksik olmadı, gece gündüz dudağımda 

Unutamam seni aramızda yollar olsa da 
UNUTAMAM ASLA.
Islandı gözlerim geceleri sabahlara kadar 
Kalbimde aşkının ateşi durmadan yanar 
Yalnız sen varsın, her yolum sana çıkar. 
Unutamam seni aramızda yollar olsa da 
UNUTAMAM ASLA. 
Rüyalarım artık seni görmenin tek yolu 
Elbet olacaktır bu ayrılığın da bir sonu 
Yalnız sana yöneltim ben her yolumu 
Unutamam seni aramızda yollar olsa da 
UNUTAMAM ASLA. 
Mutluluğu sende tattım, senin yanında 
Seninle bağlandım bu yalan dünyaya 
Her şeyi göze aldım senin uğruna 
Unutamam seni aramızda yollar olsa da 
UNUTAMAM ASLA. 
Dayanacak gücüm kalmadı artık bu ayrılığa 
Senden uzakta olmak kastediyor canıma 
Sen olmazsan çoktan küserdim bu hayata 
Unutamam seni aramızda yollar olsa da 
UNUTAMAM ASLA.

unutamam asla seni ah kara gözlüm

dolasırım gece gündüz yar hep aklımda 
sanki alev almıs sevdam yanar bağrımda 

ölene dek seveceyim elin olsanda 

unutamam asla seni ah kara gözlüm 

unutamam asla seni ah nazlı yarim 
sakın bana unut deme unutamamki 
bir an bile hasretinle yasıyamamki 
ALLAH vermis canı ancak ALLAH alacak 
untup seni bu cana ben kıyamamki
seni düsündüyüm zaman ağlar gözlerim 
sesiniduyduğum anda titrer bedenim 
bir bilsenki seni ne cok ne cok severim
unutamam asla seni ah kara gözlüm
unutumam asla seni ah nazlı yarim 
sakın bana unut deme unutamamki 
bir an bile hasretinle yasıyamamki 
ALLAH vermis canı ancak ALLAH alacak 
unutup seni bu cana ben kıyamamki

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...