20 Şubat 2014

LEVLAKE LEVLAK LEMA HALEKTUL EFLAK HADİS-İKUDS-İ


LEVLAKE LEVLAK LEMA HALEKTUL EFLAK 
HADİS-İKUDS-İ

Eğer sen olmasaydın, sen olmasaydın bu alemleri halk etmezdim.
Bu âlemlerde ilk faaliyete geçen sıfat-ı İlâhiyye hûbbiyyet yâni, muhabbettir. 

Bu ilâhi Hûbbiyyet’in zuhur mahalli ise Hakikat-i Muhammed-î dir.İşte bu yüzden Hadîs-i Kûds-î de bildirilen, (Levlâke) dir. Yâni (Eğer sen olmasaydın,) Bu ifadenin içinde gizli olan çok büyük bir hûbbiyyet-sevgi vardır.

İkinci def’a (levlâk) gene “eğer sen olmasaydın” (lemâ halektul eflâk) “bu âlemleri halketmezdim” haberinde Cenâb-ı Hakk-Zât-ı Mutlağın, Hakikat-i Muhammediyye ye ne kadar Hûb-Muhabbet ettiği açık olarak görülmektedir.

Hakikat-i Muhammediyyenin, nokta zuhurmahalli olan Hz. Muhammed (s.a.v.) Efendimizin de iştebu yüzden lâkabı (Habib) Ullah’tır. 

Zât-ı Ulûhiyyet’in Hûbbiyyet deryasının ilk coştuğu ve aktığı Hakikat-i Muhammed-î deryasıdır, işte oradan da bütün âlemlerezuhur yerleri itibariyle dağıtılmaktadır.

Hakikat-i Muhammed-î bütün âlemleri kaplayanmuhteşem bir programdır. Ve İnsânlık bölümü dünyatarihi sahnesinde Âdem (a.s.) ile uygulanmayabaşlanan bir süreçtir.

Bu uygulamada görülen bütün İlâhî toplum önderleri! Peygamberler, Hakikat-i Muhammed-î ninkendi mertebelerinden zuhurlarıdır. 

Yâni kendilerine aitbir varlıkları olmayıp Hz. Muhammed (s.a.v.)Efendimizde kemâlini bulan (İnsân-ı Kâmil)mertebesinin diğer Peygamberler önce, kendim ertebelerinden zuhura getirişleridir. 

Yâni hangiPeygamber ve velî yeni olarak ne getirmişse onlarınhepsi Hakikat-i Muhammedî’nin zuhur mahalli Hz. Muhammed’in (s.a.v.) o isim ile o mertebeden ve oözelliği ile zuhura çıkmasından başka bir şey değildir.

Hakîkat-i Muhammed-î programı içerisindeİnsânlık bilinç ve sahnesinin başlamasında ilk faaliyetgösteren mahallin Âdem ismi ile anıldığını görüyoruz.İşte bu husus diğer bir ifade ile, Hz. Muhammed’invarlığında mevcut olan bu hakikatin Âdem ismiyle ortaya çıkmasından başka bir şey değildir.

Nûhiyyet mertebesi de, Hakikat-i Muhammed-îyye nin o mertebede ki, necâtiyyetinden başka bir şeydeğildir. İbrâhîmiyyet mertebesi dahi Hadîs-i Kûds-î debelirtilen Hûbbiyyetin kendi zamanı için, yâniİbrâhîmiyyet zamanı için en geniş manâ da İbrâhîm ismi ile zuhura çıkmasından başka bir şey değildir.
NECDET ARDIÇ UŞŞAKİ
PEYGAMBER HZ. İBRAHİM 
Halilullah (a.s) kitabından

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...