22 Haziran 2013

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ

İNTERNETTE DOLANDIRICILIĞA UĞRAYAN İNSANLARIN HİKAYELERİ

419.bittenus.com: 

"Western Union HAVALE: PARA HER ÜCRETİ VAR OLDUĞU TALEP GÖNDER" 

Geçenlerde alınan artı 20 daha fazla aldatmaca mektup.


Tarih: 18 Haziran 2013 13:58 PDT
De: Western Union HAVALE < p_marsh@att.net > Para: Enviado: Martes, 18 de junio 2013 07:11 ASUNTO AM: HAYATİ FİNANS Western Union HAVALE OFİS Cotonou Benin CUMHURİYETİ HAYATİ DAN FİNANS Western Union HAVALE OFİS Cotonou Benin CUMHURİYETİ MERKEZ BÖLÜMÜ foregn 

MÜTEAHHİT ÖDEME OFİS ADRES NO.72 AGATA YOL, TELEFON: 00 (229) 67.647.939 E-POSTA: eco_western2013@rocketmail.com WEB http://www.westernunion.com/ 

MÜŞTERİ Sevgili, AŞAĞIDA VERİLEN 
EĞİTİM TAKİP FBI, UNITED MİLLET, Western Union VE MALİYE FEDERAL BAKANLIĞI BOAD YÖNETİM İLE ELDE TUTULAN BİZİM TOPLANTI SONRASI, ONLAR BU YANA SADECE (2,6) IS TOPLAM FON DAN 5.000 ABD Doları VE İLK ÖDEME ALMAK İÇİN VERİLEN 48hours VAR BU KAPATMA ÇÜNKÜ SİZ ZOR BU ÖDEME YAPMAK İÇİN BULMA ARE, BİZ ÖNÜMÜZDEKİ GİT VE GEREKLİ TOPLA İLE YUKARI GELECEK İÇİN MÜMKÜN DEĞİLDİR BERİ ÜCRETLERİ İÇİN VAR NE OLURSA OLSUN ÖDEME OLDUĞUNU karar vermişlerdir. BİZİM DEVLET SİZE DOLANDIRICILIK DÜNYADA DEVAM NEDENİYLE HİÇBİR web siteniz olmasını HERHANGİ BİR BANKA İLE DAHA FAZLA İLETİŞİM / ilgileniyor DUR İÇİN UYARI VAR. GEÇ WWW.WESTERNUNION.COM.THEREFORE GO striaght VE ABD TARAFINDAN TUT AÇIK YER SİZİN ÖDEME AÇIKLAMASI SAĞLANMASI ÜCRETLERİ İÇİN EL AT VAR HERHANGİ BİR MİKTAR ÖDEME: WEB SİTESİ OLMADAN İLETİŞİM HERHANGİ BANKALAR FAKE.PLEASE GEÇ SİTEMİZE VIEW IS YÖNETİM VE SEN İLK 5,000:00 USD VE YUKARI bozdururken ÜZERİNE SİZİN ÜCRETLERİ DENGESİ TOPLA ÖDEMEK ZORUNDA OLDUĞUNU HABERDAR OLMAK, AYRICA ben DENGESİ TOPLA ÖDEME HATASI YOK SEÇENEK İLE ABD BIRAKACAK sizi bilgilendirmek için BU ORTA KULLANARAK AM ANCAK SİZİN TRANSFER İPTAL VE DENGE TOPLA UP NAKİT ASLA CAN. BURAYA İLK ÖDEME BİLGİ IS AMA YÖNETİM TARAFINDAN TUT AÇIK YER VE KADAR SİZ SADECE ARE YOU NASIL CİDDİ İSPAT İÇİN, SİZE VAR PARA HERHANGİ BİR MİKTAR IS TALEP GÖNDER PICK UP İÇİN MÜMKÜN OLAMAZ ... . 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 01:53 PDT
Gönderen: Andy.Doan @ flextronics.com Konu: i Tarihi Güvenebileceğiniz: Tue, 18 Haziran 2013 Benim adım şu anda ben 2,142,728.00 ABD bir anlaşma kanser Solomon Adaları yatan am Bayan Beverly Ford 10:20:37 +0000 Eğer dolar. bana ulaşmak lütfen Beverlyford@rogers.com Yasal Uyarı: ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 01:27 PDT
Gönderen: Robert S. Mueller < jeezy12@ipnet.ua > için: açıklanmayan-alıcı:; Sent: Tue, 18 Haziran 2013 10:38 am Konu: SON ÖDEME BİLDİRİM ACT HIZLI ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 13:17 PDT
Gönderen: Samuel Edward <Çavuş pekka.kimmel @ pp.inet.fi Sent: Salı, Haziran 18, 2013 03:46 AM Subject:> için Merhaba arkadaşım, benim e-posta iyi karşılayan umuyoruz. Ben yardıma muhtaç değilim. Benim adım Larry Smith Sgt edilir. Burada Ba'qubah Irak'ta Mühendislik askeri birlik içindeyim, biz ülke dışına taşımak istediğiniz fonların bir miktar var. Benim ortaklar ve ben Güvenebileceğiniz iyi bir ortak birine ihtiyacım var. Bu yağ para ve yasaldır. ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 12:50 PDT
Gönderen: JOHN simth < simthjohn356@yahoo.in >; Konu: ...
 ( daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 12:41 PDT
Gönderen: MR AHMED USMAN gönderdi: Salı, Haziran 18, 2013 03:28 için: açıklanmayan-alıcıları: Konu: acil yardım - Dikkat: Arkadaş, ben bu mektubu biz karşılamak değil bilerek bir sürpriz olarak size gelecektir biliyorum birbirlerine yüz yüze. Benim adım kitle Mısır halkı tarafından korur on sekiz gün sonra görevinden istifa eden Mısır Cumhurbaşkanı Hüsnü Mübarek resmi başkanı kişisel yardım Ahmed Osman bulunmaktadır. Eğer temas Benim neden bir iş kurmak istediğiniz bir ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 11:56 PDT
Gönderen: Pt < claudina@cantv.net > Tarih: 2013/06/17 Konu: ATM KART VIA ATM KART VIA İPTAL EDİLEMEZ ÖDEME KAYNAKLANAN İnsan Yerleşimleri GÜNEY AFRİKA MALİ İSTİHBARAT MERKEZİ (FIC) CUMHURİYETİ E-posta Sayın Sahibi / Fon Yararlanıcı, gayri kabili rücu ÖDEME SİPARİŞ Bu mesaj, Sayın Pravin Jamnadas Gordhan, Uluslararası Para Fonu Ajansı (IMF) ve G8 Zirvesi toplantısında alınan Güney Afrika Sayın (Maliye Bakanı) Cumhuriyeti mektubu Ofisi dayalı yönlendirilir yerleşim ile ilgili son başlı Menfaat tüm Kazanan / Miras fonları. Şimdi, biz aslında Sayın Pravin tarafından yetki verilmiştir ...
 ( daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 08:20 PDT
Gönderen: Google Incorporated < marketing1331@libero.it > Tarih: Sal, 18 Haziran 2013 08:56 de Konu AM: Dan Cobley itibaren. Için: GOOGLE 2.013 E-POSTA ÖDÜLLER (EKTEKİ DOSYA GDA) Google Şirketler .... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 08:10 PDT
Gönderen: Robert S. Mueller III. < kenny@aviso.ci > için: Gönderilen Pazartesi, 17 Haziran Konu 2.013 18:28: FEDERAL ARAŞTIRMA BÜROSU (FBI). Federal Araştırma Bürosu (FBI) Terörle Mücadele ve monitory Suçlar Bölümü. Soruşturma Of Federal Bürosu. J.Edgar Hoover Binası Washington, DC 935 Pennsylvania Avenue, NW Washington, DC 20535-0001 Müşteriler Cumartesi Servis Saatleri / pazartesi ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 08:07 PDT
Gönderen: Tommy Johnson < simona_ella@alice.it > Tarih: Mon, 17 Haziran 2013 18:31:07 +0200 (CET) Konu: Re: SİZİN ACİL için CEVAP: İyi günler. Ben bugün ücreti göndermek için başarısız olursa son gün ATM KART ATM 4,2 milyon $ toplam değer KART ve tüm consificated Not olacaktır, ATM KART paketinin posta için 125,00 $ ödemek için size verilen olduğunu size bildirmek için yazıyorum yeterince şans İsterseniz, size verilen ve ATM KART nazik 125 $ 65,00 $ göndermek için hazır çünkü Bilgilerinizi bugün Benin Merkez Bankası geri kartı iade kullanacak ve kimseye suçlama olmaz ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 08:04 PDT
Tarihi: Sal Haz 18, 2013,,,,,, (..) 4,5. . . 4.5million, ...
 ( daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 07:50 PDT
Gönderen: walterericlawfirm@hotmail.com Konu: SİZİN ACİL MÜDAHALE GEREKLİ!! Tarihi: Sat, Western Union HAVALE VE GENEL MÜDÜRLÜK DAN 15 Haziran 2013 9:34:35 +0100. Merkez: Adres: 40 Basianghall St, Gipsy Hill SE19, Abuja .... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 07:44 PDT
Gönderen: Birleşmiş Milletler < Ms.carmanss01 @ air.ocn.ne.jp > için: notice@un.org Sent: Cumartesi, Haziran 1, 2013 21:12 Konu: Nereden: Bayan Carman L. Lapointe. Gönderen: Bayan Carman L. Lapointe. BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ULUSLARARASI GÖZETİM HİZMETLERİ OFİS ...
 ( daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 07:25 PDT
Gönderen: felicia felicia < felicia_mfy@yahoo.co.uk > Konu: Re: Tarihi sevgili merhaba: Cumartesi, Ekim 6, 2012, 06:33 Merhaba sevgili, seni sağlıklı olacağını umuyorum? tekrar sizden duymadım. Bana iletilen avukatlar e-posta göre, o paranın yarısı göze eğer bize yardımcı olmak için kabul etti. Benim bu konuda yaptığını nasıl bildirin. sizin, Felicia gelen öpücük. ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 06:43 PDT
Gönderen: Jennings, John < jenningsj@apsu.edu > Sent: TUTARI, SÜRESİ, TELEFON NO: Tue, 18 Haziran 2013 02:13 BİR KREDİ, İSİMLER, ÜLKE İLE REPLY İHTİYACINIZ VAR BU İÇİN ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 04:47 PDT
Tarihi: Mon, 17 Haziran 2013 10:47:19 -0700 Konu: MÜLKİYET BANKASI TASLAK DEĞİŞİKLİĞİ itibaren BUGÜN $ 10.MILLION KONTROLÜ: eco.bankplc.ecobankpl @ gmail.com için: Ben Benin cumhuriyetin başkanıyım Dikkat, yararlanıcı adıyla Dr Thomas yayi Boni.I hala Bu mesajı tekrar gönderme ve aslında işinizi olduğunu iddia ortak / partner.Kindly byMr.Richard Sawyer koymak bu uygulama teyit kim Mr.Richard Sawyer bilmek durumunda acilen sizden onaylamak için diliyorum -o listede adresi kapsamında sunulan: # 191 Arch Street, Philadelphia, PA 51108, ABD bilgi sözde BANKASI TASLAK sizin adınıza GÖR almak için sizin tarafınızdan gönderilen ve o öldü ve ilgili tüm belgeleri / Bilgi Bankası ile ilgili bize talimat Taslak ödeme kendi kontrol almaya hak kazanan yabancı faydalanıcıları arasında kısa listeye yararlanıcı olarak o değiştirilebilir, kontrol edin. Birçok Western Union, PARA GRAM, banka havalesi ve ODALARI de dahil olmak üzere TESLİM KURYE ŞİRKETLERİ (atm kartları ve konsinye paketleri) ile kandırdı olduğunu çok şikayet aldıktan sonra, bu yüzden tüm yalvaran ediyorum vatandaşları kandırdı o nedeniyle kandırdı olan herkes bir nedeni ya da diğer ve her şey için geri telafi ve hiçbir ülkenize veya kıta, Afrika, ASYA PASİFİK, İNGİLTERE, Avrupa, VB önemli olacaktır. Tüm kandırdı kişi (ler) telafi olacak ve tazminat fonları gönderilecekti. ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 04:39 PDT
Gönderen: cynthia kawasil < sweetgift25@yahoo.com > Tarih: 2013/06/15 Konu: Merhaba, için: Merhaba, benim adım Cynthia, Memnun oldum, ben ilişkinin anlamını anlamak iyi bir insan arıyorum birbirlerine güven ve inanç, bugün Profil okuduktan sonra sana ilgi almak. Ben yaş veya mesafe ilişkisi ile ilgili belirterek inanıyorum, benim özel e-posta adresi üzerinden bana cevap Lütfencynthiakawasi@yahoo.com Ben cevap son bekliyorum. inanç ve güven ile. ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 04:18 PDT
Gönderen: Mallam Sanusi Lamido Sanusi < mallamslamido@aol.com > için: Gönderilen: Mon, 17 Haziran 2013 01:55 Konu: Onu gönderdi??. ... 
daha fazla ) 
Tarih: 18 Haziran 2013 04:09 PDT
Von: Linda Yeboah [mailto: linda.yeboah12 @ hotmail.com ] Gesendet: Sonntag, 16. Juni 2.013 10:23 Betreff: RE: AW: merhaba ... (daha fazla )
Tarih: 18 Haziran 2013 02:27 PDT
Gönderen: Pil, Dan L. Sent: Pazartesi, Haziran 17, 2013 09:49 için: Male alıcıları: Konu: I Güven mi? Ben Bayan Theresa Chandler duyuyorum. Benim sağlık durumu nedeniyle lütfen, ben bir Yardım Projesi tamamlamak gerekir. Benim kişisel e-posta cevap lütfentheresa.chandler @ rogers.com 
... ( daha fazla )
Tarih: 18 Haziran 2013 01:03 PDT
Gönderen: < abrahamgracia992@yahoo.com > Tarih: 2013/06/14 Konu: Sezonun övgü için: Alıcılar <abrahamgracia992@yahoo.com > merhaba arkadaşlar, Benim adım kaptan Gracia H. olduğunu. İbrahim, ben Kabil Afganistan'da Birleşmiş Milletler Mühendislik askeri kamp ünitesinde duyuyorum. Afganistan'dan asker çekilmesi için ABD yasama ve yürütme kararı ile, gelip Kuzey Atlantik Antlaşması Örgütü (NATO) platform üzerinde ülkede çalışmak ince ayar yaptı edilmiştir. Ben ben Afganistan'da yaptığı ham petrol iş yapılmış 15.750.000 dolar toplamı var. Ben iyi bir ortak, bir bu eğlenceli almak için ben inanç güven ve olabilir birine ihtiyacım var ... 
daha fazla ) 
 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...