15 Mayıs 2013

ŞİMDİ GİDİYORSUN GİT



Şimdi gidiyorsun Git Oysa senden tek bir damla istemiştim
Sana kocaman bir deniz sunmak için Şimdi gidiyorsun Git
Ne zaman başladı bu hikaye Anımsamak zor Gençtim
Hazırda fırtınalarım vardı dört nala sevdalarım
Komazdı öyle üç-beş nöbetleri Geceler içimi acıtmazdı böyle
Bir insan bu kadar eksilebilir mi, 
Hatırlarsan sesine uyku kaçmış bir adam vardı

Bu şehrin biryerlerinde Düşler ormanının gece bekçisi derdin sen ona
Gözlerinde gizledi o seni sen bilmedin O adam bendim unuttun mu
Bak sevdiğin adam gülmeyi bile unuttu Seni unutamadı
İşin kolayına kaçmadım Uğruna ölmedim yani
Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep Sen bunu da bilmedin
Ben bir bakışına bin anlam yükledim Sen aşka kestirmeden gittin
Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma
Şimdi gidiyorsun Git
Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden
Bütün ışıklarımı söndürüyorsun Bu cehennem cinayetlerini işliyorsun
Sonra bunlara intihar süsü veriyorsun Yazıklar olsun yazıklar olsun
Susuyorsun susuyorum susayacaklarım bitmiyor 
Hani sen sevdiğini
Yarı yolda bırakacak kadar yüreksiz değildin Hani Sen Bana Kalkmayı Değil
Düşmemeyi öğretecektin nerdesin nerdesin Uzun lafın kısası yoktur
Anlatacağım çok şey var Hoyrat bir rüzgar gibi geldin Aklımı hayatımı dağıttın
Şimdi gidiyorsun Git Daha ayrılığa bile çarpmadan Aşk bize döndü
Bir yılan gibi soktun koynuma kimsesiz geceleri 

Artık ölüm sana dokunamamaktan kötü değil 
Ama sana dokunmak da yasak bana
Göz çukurlarımdaki karanlık bunu anlatır Sen var ya sen 

Allah kahretsin Yani şimdi
Gözleri sana benzeyen bir kızım olmayacak mı 

Yani şimdi başkaları mı sevecek seni
Ben saçlarını okşadığım zaman Ellerin öksüz kalırdı 

Şimdi gidiyorsun git

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...