16 Nisan 2013

Ben Seni Özlemelerden Geliyorum





Ben Seni Özlemelerden Geliyorum
İki eli yakamda yalnızlığın .
Sen gitmelere gittiğinden beri,
ben yok olmaları öğreniyorum. 
Şansım yaver gitseydi eğer ;gelir bulurdu
 beni,yeşerirdi toprağımda ölüm. 
O değil de en çok seni öpmeleri arıyorum saklandığım sığınaklarda. 
Olacak iş değil ya yel değirmenleri de kendini savunmayı öğrenmiş,
şimdi savaş meydanından kaçmalara sığınıyor
 Donkişot hallerim.Yoksun …
Hiçbir şey kar kalmıyor artık yanıma. 
Sırf senin hatırına ;selam veriyorum hayaline, 
ve her defasında borçlu çıkıyorum Özledim diye yolculukları 
çağıyorum imdadıma ama;nafile!faydalar boyunları büküp kaçıyorlar. 
Bu kaçırdığım kaçıncı hayat! 
Olsun diyorum zaten hiç birisi gözlerine bakmıyordu 
Zaman bütün dünyayı hükmü altına alsa da bir benim 
sokaklarımda koşarak geçmeleri beceremiyor. 
Yani sı askıda kalıyor hep gidişin. 
Yanlış anlama sakın bir gün;bir kaç tesadüfü denkleştirip de bulursam yine
 sevmeleri, işte o zamanlar kapılar 
çizeceğim duvarlara ,gelip de içeri girip baş köşeye oturtmak için unutmaları.
 Sevmek dedim de öyle bir şey vardı 
dimi neyse bir örnek verip kuvvetlendirmek isterdim bu iddiamı ama gerek yok. 
Bu saatten sonra haklı çıkmalar 
seni geri getirmeyecek nasıl olsa
Özledim elimden geleni ardıma koyduğum yer burası ,
belki gelirsin diye bir arpa boyu bile gidemedim bu hüzünden..




Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...