30 Mart 2013

KEŞKE GÜNEŞE HABER VERSEYDİM..

keşke güneşe haber verseydim,o gittiği halde doğmaya ve batmaya devam etti. 
keşke yaşadığım anların değerini bilebilseydim. 
keşke mavimsi rüyalar görebilseydim. 
keşke ayaklarının dibinde gölgen olmasaydım. 
keşke o farkımda olsaydı. 
keşke evimi gözlerinin rengine boyasaydım. 
keşke gökkuşağını ayaklarımın dibine serselerdi. 
keşke gözyaşlarımı içime akıtmasaydım. 
keşke cesur olsaydım,ardından gelecek kadar. 
keşke kalbim bir çöl gibi kavrulmasaydı sıcaktan,soğuktan. 
keşke yıllar su gibi akıp gitmeseydi 
keşke ağır adımlar ile yürüyebilseydim,zamana karşı. 
keşke her ayrılığa dayanabilseydim,yüreklice. 
keşke kavuşmaları-ayrılıkları zorlaştırmasaydım,acemice. 
keşke dostlarımı daha sık hatırlayabilseydim. 
keşke bir merhabaya muhtaç olmasaydım 
keşke sevgilinin gözleri beni bu kadar yakmasaydı. 
keşke hayatım bir kitap olsaydı ve 102. baskısını yapsaydı. 
keşke hayatım fazladan birşeyler anlatsaydı,farklı olsaydı,fuzuli olmasaydı günlerim. 
keşke doğrularım yanlışlarımdan çok olsaydı. 
keşke fotoğraflarım hep gülseydi. 
keşke zamana bırakmasaydım herşeyi. 
keşke vicdanım rahat olsaydı. 
keşke gerçek benliğimi kolayca bulsaydım. 
keşke bazan uzaklaşmasaydım kendimden,kaybolmasaydım beynimin derinliklerinde. 
keşke her nevi hüznü taşımasaydı gönlüm. 
keşke bir ağaç olsaydım,gölgelik. 
keşke çocukken şekerli leblebiden daha çok yeseydim. 
keşke dedem bana yine sade gazoz ısmarlasaydı. 
keşke bir oğlum olsaydı. 
keşke bu dünyanın bir misafirhane olduğunu bilebilseydim. 
keşke başımı yastığa koyar koymaz uyuyabilseydim. 
keşke daha çok insanın kalbine dokunabilseydim. 
keşke yağmurlu bir gecede bebek sahilinde yürüseydim,bir başıma. 
keşke boğazımda düğümlenen hıçkırık senin için olmasaydı. 
keşke eşyalarım tozlanmasaydı. 
keşke bana aldığın yüzükleri atmasaydım çöpe,sana kızdığımda.. 
keşke gördüğüm bütün rüyalarda sen de olsaydın. 
keşke rüya gibi bi hayatım olsaydı. 
keşke bisiklet kullansaydım,yemyeşil ormanlarda.. 
keşke balkonuma gelen kuşlara daha çok yiyecek verseydim. 
keşke aziz düşmanlarım beni hep sırtımdan vurmasalardı. 
keşke o geri dönseydi. 
keşke yüzüme gülüp arkamdan konuşan dostlarım olmasalardı. 
keşke kanatlarım olsaydı da nereyi arzu ettiysem oraya uçabilseydim. 
keşke hayatımdaki yanlışları taşımak için vince gerek olmasaydı. 
keşke yalınayak yürüseydim veliler gibi. 
keşke yelken açsaydım bilinmeyen limanlara,seninle. 
keşke bir hanımeli kadar beyaz olabilseydim. 
keşke bana bir şans daha verilseydi hayatımı baştan düzenleyseydim. 
keşke kaçmasaydım. 
keşke ardımdan gelmesiydi. 
keşke onun istediklerini ben yapabilseydim. 
keşke o gece kalsaydım. 
keşke bir koalam olsaydı. 
keşke affetmeseydim onu. 
keşke ağlamasaydım mezarında seni üzdüğümü bile bile. 
keşke resimlerine bakabilseydim. 
keşke odana kapansaydım yıllarca. 
keşke acıyan yerlerim körelseydi. 
keşke hislerime isim verebilseydim. 
keşke ona herşeyi açıklasaydım. 
keşke gerçekten yaşadığım anlarda sen de olsaydın. 
keşke kanayan yüreğimin sitemleri daha az olsaydı. 
keşke kurduğum hayallerin çocğu gerçek olsaydı. 
keşke senin için ağlamasaydım,sebepsiz. 
keşke veda,elveda kelimeleri olmasaydı sözlüğümde. 
keşke ayrılık ve ölüm acısı olmasaydı. 
keşke köpeğim Bobi ölmemiş olsaydı. 
keşke uzay yolculuğuna çıkabilseydim. 
keşke sessiz harflere bu kadar takılmasaydım. 
keşke şiirlerdeki aşkı insanlara armağan edebilseydim ama hep başka bir insana. 
keşke onunla karşılaşmasaydım. 
keşke seçtiğim her kelime sevgi üzerine olsaydı. 
keşke keşke demeyecek kadar inancım olsaydı. 
keşke… 
keşke hayatımda keşke yapmasaydım diyeceğim hiçbir şey olmasaydı

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...