18 Mart 2013

BEN SENi GiZLi SEVDiM…



BeN SeNi GiZLi SeVDiM… 
gerçek aşk nedir !… gerçek aşk, her an birlikte olmak değildir, uzaklardan sevmektir, gerçek aşk, özlem duymaktır, sevdiğine, rüyalarda kavuşmaktır, hayallerde ********tir, gercek aşk, gerçek anlamda yaşayamadığın, asla tadamadığındır… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Ben seni, hep senin bilmedigin zamanlarda, senin bilmedigin mekanlarda sevdim… Bunu sana hiç bir zaman söyleyemedim… Anlatabilecek kelime bulamayacağımı sanmadım… Düşlerimdeydin hep… Öyle büyüktü ki varlığın aştı ama sana ulaşmadı… Ben seni, hep uzak sevdim… Sessiz, sakin benden uzaklaşma diye usulca sevdim… Her nefesim senindi… Çünkü, sen nefes alıp verdikce vardım… Ama sana ne sesimi, ne nefesimi duyuramadım… Çığlık oldu sevgim, çarptı herkese… Bir sana teget geçti… Ögrenemedin… Söyleyemedim… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Her kalemin ucuna düşen harf sendin… Her dilimin ucuna gelen kelime sendin… Ben her yazdığım kelimede seni büyüttüm, her kurduğum cümlede seni büyüttüm… Sen bilmedin, söyleyemedim… Bahar sen varsan gelirdi, yaz sen varsan güzeldi… Her gelişin bahar, her dokunuşun yazdı bana… Ben her bahar hüzün kaplar, her yaz yaşlar akıtırdım yokluğunda… Ben her bahari sen diye bekledim, her yazi sen diye gecirdim… Butun guzelliklerini sana buyutum… Sen bilmedin soyleyemedim… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Aşkın… En güzeli, belkide en büyüğü sanaydı… Gizli gizli yanardı yüreğimde… Aşkım büyüktü, ateşi büyüktü, giz’i hepsinden büyüktü… Gösteremedim… Nasıl yakıp, erittiğini bilemedin… Oysa sen buz gibiydin… Yine de gelmedin… Nasıl bir yürek büyüttüm sana gizli gizli… Sen bilmedin, söyleyemedim… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Hayallerimdin işte sen, bütün düşlerimdin… İyiye, kötüye akan her damla yaş sanaydı, sensiz olmazdı… Ateş gibiydi işte aşkın, dedim ya yakardı, söndüremezdim… Ama sen hiç birini bilmedin Ben de Söyleyemedim… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Her şarkıya seni koydum, her şarkıyı sana yakıştırdım… Sen varsın diye söyledim hepsini ama sana duyuramadım… Hep içimde olduğunu hiç bilmedin. Hayalinle yatar hayalinle kalkardım anlamadın. Anlamadığın hissetmedigin için dokunamazdım sana, duvarların öyle kalındı ki, yapamadım… BeN SeNi GiZLi SeVDiM… Hayallerimdin işte sen, bütün düşlerimdin… İyiye, kötuye akan her damla yaş sanaydı, sensiz olmazdı… Ateş gibiydi işte aşkın,dedim ya yakardı, söndüremezdim… Ama sen hiç birini bilmedin, Ben de Söyleyemedim… sensiz buralarda yapayalnızım

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...