24 Mart 2013

DÜŞÜN BİRAZ NASIL GİRDİK BU YOLA...





Bakın hele imansıza, soysuza,
Seçilmişim, bağımsızım ben diyor!..
Her fırsatta ödün verdin kansıza,
Seçilmişim, bağımsızım ben diyor,
Devlet kurduk, bunu artık gör diyor!...

Düşün biraz nasıl girdik bu yola?
Açıldınız, hep gezdiniz kol, kola!..
Yüzde elli, gözün aydın, hayrola!..
Seçilmişim, bağımsızım ben diyor,
Devlet kurduk, bunu artık gör diyor!..

Beklemeyin, hain etmiş yemini,
Boş kalmasın, siz doldurun yerini!
Sen elinle hazırladın zemini,
Seçilmişim, bağımsızım ben diyor,
Devlet kurduk, bunu artık gör diyor!..

Açık değil gizli, gizli görüştün,
Ovasıyla, dağlarıyla barıştın!...
Neler verdin, nereleri kırıştın?
Seçilmişim, bağımsızım ben diyor,
Devlet kurduk, bunu artık gör diyor!..

Ey Yüce Türk! Kalk ayağa, kalk artık,
Görev sende gereğini yap artık,
Dar edelim bu dünyayı dar artık,
Ozan Şahan, bedbahtları gör diyor!..
Devletine sen sahip ol, sen diyor!...

MHP GENEL BAŞKANI DEVLET BAHÇELİ'NİN
BURSA MİTİNGİNDE YAPMIŞ OLDUĞU KONUŞMASI 
SIRASINDA ÇOŞKULU KALABALIK
"VUR DE VURALIM,ÖL DE ÖLELİM"
DİYE BAĞIRAN KALABALIĞA
"MERAK ETMEYİN,ONUNDA ZAMANI GELECEK"
DİYE SESLENDİ

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...