16 Mart 2013

BENİM TARAFIMDAN SEVİLMEK BELKİ DE HAYATINDA ÖNEMSEYECEĞİN EN SON ŞEYDİ…

 

BENİM TARAFIMDAN SEVİLMEK BELKİ DE HAYATINDA ÖNEMSEYECEĞİN EN SON ŞEYDİ…

Sen beni hiç sevmedin!
Ben seni seviyorum dediğimde Seni Seviyordum!
Ben seni özlüyorum dediğimde Seni Özlüyordum!
Ben senin için ölürüm dediğimde 
ben senin özleminden zaten ölüyordum…
Ve şimdi senin hayatından gidiyorum…
Ne zaman aralıkta bir yağmur yağsa,
ben İstiklal de olacağım,
ne zaman bir parfümeriye girsem
hala kokunu arıyor olacağım.
Ben kaybettim…
Sen kazandın!
Artık sesimi duymayacaksın…
Sana sımsıkı sarılmak istiyordum, 
kokunu içime yıllarca bana yetecek kadar çekerek
 sana sımsıkı sarılmak istiyordum… 
Gelmedin!
Gelsen yapabilir miydim bilmiyorum…
Ben artık gidiyorum…
Eğer hayatından çekildiğimi hissedersen,
bana sana geri dönmemem 
ve seni yeniden deliler gibi sevmemem için şans dile… 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...