20 Mart 2013

AH ZALİM AH.......





Bir gece ansızın gelir zalim Yüreğime oturur. Yüreğime saplanır gibi Seyrelterek beni 
Seni bana hatırlatır.Herkesin düşleri var herkesin rüyaları.Herkesin umutlarıherkesin yaşamak istedikleri.Hani nerde dersinolmasını istediklerim.Aslında sen nerdesin meselesidir bu sen yanlış yerlerde mi koşuşturursunyaşamın.Ne ararsın ve ne beklersin.Nedendir bu zalim feleğin ettikleriağzıma çaldığı bir kaşık bal sonrasıyaşam boyunca görmediğim bir yüzü aramak. Sen herkes gibisindirher kes senin gibisen benim gibisindirben senin gibi.Sen ölü gibisindir hayatımdayokluğunu hatırlatarak.Ben ölü gibiyimdirsenin hayatında hatırlanmayarak. Hep cenazelerde mezar taşlarında ismini arar gibiyim. İyi olan şeyler adına sen gelirsin aklıma Sen gelirsin bana Yüreğini açarak Dokunaklı sözlerde bulurum senigüzel şarkılarda  
Kendimi unutarak. Düşünürüm bazen seni unutmak için.Anasına ağlayan çocuğun gözyaşlarında boğularak. Yalın ayak koşuşturan çocuklarınaltına yüreğimi seripteunutmak isterim arasıra seni. 



Arasıra bakışlarımda ahengi kaybolur yaşamınbağırmak isterim.Bağırmak isterim yeter artık. Zaman uzarölüm gelmeyecek gibisen gelmeyecek gibisin bana ve geceleri severim. Seni sever gibiseni sever gibi geceleri severim. Düşerim koynuna kayan bir yıldızın ardından kaybolan umutların ve rüyaların beni aldatışıaldanışım gelir birden karşıma.... Hep tükendimhiç çoğalmadım hayatım boyunca Kimse bilmedihiç kimseye söylemedim bunu Senden başka. Güzel söze düşkündüm.......şimdi sana.... Şimdi sana düştüm...bir rüyanın ardından Bir rüyanın ardından.............seni aradım. Sana anlattığım.....................anlamadığın. 
Anlamadınki beni Anlamadın ki Duymadın Duymadın ki beni. Güzel söze düşkündümsöylediğim gibi



Şimdi düşkünüm sana 


Düşkünüm sana Akıllım. 


Seni hiç görmedimseni görmeden sevdim.Bir çiçeği sever gibiyüreğini sevdim. 
  


Hep rüzğarlar sana doğru sana doğru esiyor.Sana doğru eğiliyor yüreğimde başaklar. 
  

Gezdiğin yerlerde gezdim.Bakışlarının dolaştığı yerlerde bakışlarımı dolaştırdım. Bakışlarının dolaştığı yerlerde dolaştım sensiz. Halbu ki sen oralarda sen oralardaydın sen oralarda Sen oralardaydın halbuki. Seni sen istemeden görmek istemedim ki. Sen istemeden bakışlarım sana dokunsun. Oralarda dolaştığım boş yere olsun.Olsun boş yere yakarışlarım.Hem değer bana göre kadınca Yüreğinden erkekçe hayır deyişine...... Gözlerim kayıyoruyku düşmekte gözlerime gece her gece sen düşmektesin sen düşmektesin düşlerime. 
Oturur yüreğime seni hatırlamak. Saplanırsın yüreğimeseni hatırlayarak. Yine  Gece saat on iki ömrümün tam ortası.Saatler geçmiyorbekliyorum sabahı. Sokaklarda ışıklarölüm sarısı.Daha şimdiden geçti ömrümün yarısı. Daha ne kadar kalmış bilmiyorum.Bana sorarsanbilmekte istemiyorum.  Gece saat on ikigecenin tam ortası. Ay yokumut yokbu kimin hatası. Sokaklar ölü bekliyorsokaklar ölümü bekliyor. Bense yok yere. Yüreğinden başka her yerde Ben ağlayan çocuk sen bir ana Ne olurne olur beni kucakla kucakla Ölüm sarısı yapraklardadökülmekte yüreğimden bahar kışa çalarak. Seher getirmez seni banabilirim.Baharın son çiçeği  Gidişinah o gidişin yokmubeni ağlatarak. Hiç mi merhamet etmedinben ölürken. Hiç mi merhamet etmedin beni öldürürken. Ben yüreği ellerindesana gelirken. Ben yüreğim ellerimde sana verirken. Ben yüreğim ellerimde seni severken. Ah zalimah zalim. Sen çoook iyisin. Sen çoook iyisin. Neyse bir başka baharaben yokken gelirsin. Rahat ve huzurla gelirsin bir başka bahara Yine çiçek olarak Yine güzel olarak gelirsin. Ellerinde tüm renkleri yaşamınen umut dolu yanlarıyla Belki güzel bir rüzgar olurum sana çaktırmadanöper gibi yanaklarından geçerim. 
Belki bir yağmur tanesigözyaşlarından bir tanetam gamzenin üstünde ağlarım. Sen habersizsen beni unutmuş.Farketmeden beni........uzaktan bakarım sana belki Bir tiryaki gibi. Yani kaybolurum dumanında sigarımınseni içer gibi. Ben hiç bir şeye tiryaki olmadımsana olduğum gibi. İnsan olmak zoryani dürüstyani erkekyani O’na kul. Yani O’nun sözüne vurgunyani O’nun sözüne uygun.Zor yani erkekçedürüst konuşmak. Ne sevmek mümkün dürüstçenede yaşamak.  Bir kaldı erkekçe yanlızlıkbirde ölmek. Hep sevmek görmedengörmeden sevmek. Ufukta kaybolan hep O’mubakışlardan başka yetişemeyen. Hani ezanı dinlerdin sabah vaktiO’na çağrıgerçeğe çağrı Huzuru arardın bulmak içinher sabah gecenin kucaklaştığı Bu vakitlerde getirecekti huzuru sana seher. Ne işin varbu yaban elinde ne bu keder. Baş ver Boş ver aslanım.Boş vermede sana seher Sen bir yabancısen bir yolcusen bir kayıp duyğulu mavi Güneşe vurulmuşşun yanmaktan başka yok çaresi Çaresi yok Aşklar acıklı bir türküdür yemen önlerinde Bir türküsün sengönül gönüle herkesin dilinde. Hep gidişleri düşünürümhep yürek yakan. 
Ne gidişler vardönüşleri olmayan. Ah yok mu o gidişin. Erkekçe gidişin. Gözlerimle görmedim senigörmeden sevdim. 



Sevdim ben seni patlamış mısır tazeliğinde kusarak öfkemi. Sevdim ben seni bir çiçeği sever gibi yüreğini sevdim. Suyu sever gibi içmek için..... Hep İstanbul’da düşler kurardıdüşler kurar boğaza karşı. İnadına en güzel mavien güzel mavi kalarak. Yeşile vurğun yemiş bir maviyanlız uyuyan kadın gibi yatarak. Sen bana gelmezsinben sana gelmem. Gelmem anasını satayım sen istemeden. Sen dikensiz bir güldündikenlenmeyi öğrettim sana Batsın diye yüreğime istemedim. İstemedim aslında Öfkeyi öğrettim benöfkelenmeyi öğrettim sana Öfkelen istemedim. İstemedim bana Ah yokmu o yanık buğday başaklarıyok mu denizde susuzluk sanırsın.Yok mu gecenin ta orta yerinde çığlıklaryok mu ölülerin sesizliğindeacıklı türküler. Hep sürgün yaşamakartık yüreğimde sen.Hep mahpus bakışlarım bir yerlerde sen. 
Sen bir yerlerde savrulan toz tanesi ben bir yerlerde kayıp mavi. Aslında her şey boş bir kandırmacasen bir aldatmaca ben bir aldatmacaherkes aldanmada. Sen yoksun kibenim için.Ben yoğum ki senin için. Sen benim uydurmamsınuydurmasın belki yanlızca. Yanlızca ben varım her şeyden başka...... Gecenin ta orta yerinde Ama sen yokmusun be zalimsen yokmusun. Yaralı bıraktın beniacı için de kankan içer gibi yaşamak. Yaşamak acı içindeseni görmedengözlerimde kanyüreğimde kan. Kan anasını satayımyalanına dünyanın. Kan yalancı sevdalarına zamanın. Kana kana içemezsin sen onun yanaklarınıgöz yaşlarını silemezsin meselâ Meselâ bakamazsın gözlerine o istemedeno istemeden tutamazsın ellerini. Be zalim Sen çok iyisin. 
Herşeye karşınben sana tutkunherşeye karşın ben sana vurgun. Her şeye rağmen ayakta ölmekayakta sevmek seni Seni yanlızcayanlızca seni. Bir yanımı aldın götürdüngötürdün beni degiderken. Giderken beni öldürdün. Olsun be Ne ilk ölen benne de son ölen. Yada öyle bir şey Görmeden sevmek. Öyle ölmek gibi Yanlız ölmek gibi bir şey. Gecede ölüm sessiz gelir ay çarpar yüreğimesen çarparsın. Gecede sen Sezsiz gelirsin. Başım dumanlı. Başım erciyese takılı. Yüzünde yaşamak hayatı. Yüzünde yaşamak sen giderken. Olmaz olası  Olmaz olasıyüreğimde erciyes gibisinne gelirsin ne de gidersin. Ne de seversin. Bir gülü sevdim birde seni. Ben hiç bir şeye tiryaki olmadım Sana olduğum gibi. Yok çaresi Ne bir ses var sendennede bir umut Unut anasını satayım unut. Aşklar acıklı bir türküdür yemen önlerinde Sen bir rüyasınsen bir düşyüreğimde gece. Gece geceher geceatlılar koştururyüzleri olmayan gözleri olmayan. Atlılar koştururufuklarayolları olmayan. Atlılar koşturur yüreğimde sen. 

Sensensenhep sen. Gelişi olmayangidişi olmayan. Sen. Yada öyle bir şey Görmeden sevmek. Öyle ölmek gibi Yanlız ölmek gibi bir şey. Çok isterdimçok istedim be kuş olmayıbir çift kanatbir yürekuçmayı. Kahrolası Kahrolası yalan zamanın sevdalarıyalancı umutları. Sen eski adamsen zamanın eskitemediğihüzünlü yanında derin denizlerinleyorgun mavi 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...