27 Şubat 2013

YAZ DİRENİYOR SONBAHARA





Yaz direniyor sonbahara…Gece yildizlarin sozcusu bir tek seni anlatiyor.Yanima bakiyorum yoksun nefesim daraliyor bogazimdan baslayip tum vucuduma yayilan bir agirlik yerimden kipirdayamaz hale getiriyor beni .Kapiyorum gozlerimi yoksan gormesinler hicbir
seyi ansizin cikip gelse diyorum.
Bir dokunusuna bir kenti feda edecegimi bilse ve gelse…
GELMEZMISIN?
Uzaktasin ama degilsin aslinda.Yureginden kalkan kelebeklerin saclarina kondugu o an bizi zaman ve uzakligin asla ayri koyamayacagini anlamistik ikimizde.Iki beden iki farkli yerde olsa bile ruhlarin bulusmasini ne engeller?Ozgur birak ruhunu gecenin karanligini delen beyaz bulutlara binip gelsin ve bulussun benimle.
Birak,ruhlarimiz sevissin bu gecede…
ISTEMEZ MISIN?
Sen aslinda "ben"sin.Simdi ne dusunuyorsam aynini dusunuyorsun biliyorum.Sabah uyandigimda yanimda olmayisinin acisini daha geceden hissediyorum ,uykularim kaciyor.Uyku beni de seni de coktan terk etti zaten ve sen de ayni aciyi benimle ayni anda duyuyorsun.
Gozlerindeki huznu,gozlerinde sevinci,gozlerinde en yaramaz cocugu gordugum anlar geliyor aklima.
Sende bak gozlerime onlarda yillara meydan okuyan solmamis ve asla solmayacak bir ask var.senin askin...
GORMEZ MISIN?
Sesleri ayird edemiyorum bu gece ,ne garip… Aklima sadece senin soyledigin sarkilar var,ondan belki de.Seni dinliyorum "Kimseye etmem sIkayet" diyorsun.Bir sarkida seninle soylemek istiyorum seninle sesimizin duyulmadigi yer kalmasin istiyorum.Avazimiz ciktigi kadar bagira bagira soyleyelim.Sarkimiz butun asklara mars olsun.…
SOYLEMEZ MISIN?
Yine bir sabaha karsi sen uyumak isteyipte uyuyamadigin uykulara hasretken calacagim kapini.Sarilarak karsilayacaksin beni teninin kokusunu cekecegim icime basim bonecek.Tam isIklar sonecek saatlerce el ele tutusup tek kelime etmeden bakisacagiz.Bakismaktan yorulup konusacagiz siirler okuyacagim sana.Yok edecegim korkularini yanitlanmamis soru kalmayacak.Bu yil nasil seviyorsam seni oyle sevecegim bundan sonrada ya sen beni…
SEVMEZ MISIN?


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...