06 Şubat 2013

GÖNÜLLER SULTANI MEVLANA'DAN

 
GÖNÜLLER SULTANI MEVLANA'DAN

Duyduğum, dokunduğum, gördüğüm tattığım, kokladığım için var bu dünya
Farkında olduğum için
Kendim yazdım, kendim oynadım en başından beri
O yüzden ki bir dünya yarattım, roller verdim sahnedekilere
Sevdim; sevildim, paylaştım; dostum dedim

En derinimde hissettim; a
nneme
kızdım da kıyamadım; babam dedim

Geçer dediklerimi geçirdim
Biter dediklerimi bitirdim  
Nefret ettiklerimi sildim, geçtim

Gün oldu; silkindim, yeter dedim

Geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın o yüzden bana
Farkında olduğum için var oldunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz

Bu nasıl bir cüret ki; bir başka hayata müdahil olma,
umarsızca sorgulama, pervasızca yargılama hakkını bulur insan kendinde


Haddinizi aşmayın ey faniler

Ben yok olmayı kabullenirken kar taneleri 
mütemadiyen ayak izlerimi kapatmaktayken,
güneş bile her gün batarken sizdeki ne arsızlıktır

silinmeyi dahi kabul edemiyorsunuz bir başka faninin zihninden

Mezarlıklar, kendini vazgeçilmez sananlarla doluyken,
yerin üstündeki bu şatafat da neyin nesi oluyor acep?


Uğraştırmayın da dağılın hadi
Dağılın ve gidin, ama bilin
Kör cehalet çirkefleştirir insanları!

Suskunluğum asaletimdendir
Her lafa verecek bir cevabım var
Lakin bir lafa bakarım lafmı diye
Bir de söyleyene bakarım adam mı diye

Mevlana Celaleddin Rumi


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...