07 Şubat 2013

ADIN YAĞDI KİRPİKLERİNE BU KADININ


ADIN YAĞDI KİRPİKLERİNE BU KADININ 
Yine gözlerimde sen vardın, sabah yüzüme carpiyordu sevdanın dalgaları, dokunduğum herşey sen oluyordu. Üşüyen bedenimi ısıtıyordu sıcaklığın, hep seni taşıyor gibiydim koynumda, sendin adı sevdamın.. sendin kahramanı aşkımın Rüzgarlar getirdi kokunu her nefes alışımda döndü başım öpücüklerin geldi kuşların kanatlarında dudaklarından, hasretini tattım sevdanı getirdi bulutlar kacmak istemedim,sırılsıklam ıslandım Içsem damla damla dudaklarından aşkın tadını diyorum seni seviyorum çeksem kokunu doya doya nefes olsan içime ateş olup yansan heryerimde sürsem seni merhem olsan tenime seni istiyorum sevda olup aksan her bir hücreme seriversen yüreğini yüreğime seni bekliyorum gelde son ver sana olan hasretime bıraktım yüreğimi ellerine adın yagdı kirpiklerine bu kadının, Yine bu sabah yağdı yüreğine hasretin yağdı gözlerine yağmurların yaşlar olup aktın yağdı sensizliğin yağdı hasretin santim santim büyüdü özlemin damla damla yüreğine düştün büyüdün göl oldun okyanus oldun ateşler olup yüreğini dağladın her nefesinde sen vardın bitmeyen sevdasısın bu kadının seni hala seviyorum adamim




Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...