10 Şubat 2013

İSTEMİYORUM ARTIK SENİ






İstemiyorum Artık 
Seni 
Seven Bu Kalbi Çok Üzdün Sen


Yalan Sevgilerin Sahte Gülücüklerinle
Alay Edercesine Savurdun Bu Gönlü


Önce Peşine Dolayıp Sonrada Kopardın
Niye İhanet Ettin Yakışırmıydı Bunlar Sana


Nasıl Yapabildin Bana Seni Seven Canıma
Kuklamıydım Senin Elinde Hadi Anlatsana Bana 


Çokmu Zordu Tüm Sevginle Gelebilmek Yanıma 
Yaşanmamalıydı Asla Bu Aşk Harcanmamalıydı 


Seni Başkasıyla Görmek Keşke Rüya Kalsaydı
Sakın Gelme Birdaha Yanıma Tazeleme Acılarımı


Görmek İstemiyorum Artık Yapmacık Tavırlarını
Herkez Biliyor Senin Beni Nasıl Kandırdığını


Önce Sevgime Değer Verip Sonrada Aldattığını
Görüyorum Senin Sevgimdeki Hain Çıkarlarını


Kötülere Tapanların Peşinde Koşar Adım Attığını 
Bilki Senin Sayende Köreldi Tüm Sevgilerim


Sevmez Oldu Güvenemedi Kimselere Tebrik Ederim
Şimki Korkmuyorum Sevmekten Asla Yenilmekten


Sevgi Dolu Tertemiz Yüreğimle Geliyorum En İçten

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...