SEN GİTTİN MASAL BİTTİ 
Sen gittin evimin adresi, kapımın zili gitti
Sen gittin sazımın teli, kuşumun dili gitti
Yangınlar düştü yüreğime /ıssızlaştı şehir
Sokaklara hüzün yağdı/ gözlerime yağmur
Üstüme kapandı kapılar, ben kapandım içime
Günlerce haftalarca ağladım
Kırık bir ağaç dalında,öksüz bir kuş gibi kaldım
Sen gittin
Hazanlar başladı bahçemde
Yaprağa duran ağaçlarım gitti
Umutlarım gitti,baharlarım Tutam tutam saçlarım gitti
Dudağımda şarkılar öksüz kaldı Yanağımda damlalar
Katar katar göçüp gitti kuşlar Bir bulut gibi nehirler gibi
Gözlerimde akıp gitti yaşlar
Kapandı üstüme kapılar, açılmadı bir daha
Bir daha güldüğümü gören olmadı
Zehir-zıkkım oldu yaşamak Küstüm bütün dünyaya
Sen gittin Kapımın zili, kuşumun dili
Sazımın teli gitti Yüreğimde kanayan siirler
Masamda sigara izmaritleri kaldı
Ben kaldım öyle kimsesiz öyle tesellisiz ortalarda
Birde yıkıntım
Yaslandığım duvarlarım yıkıldı,güvendiğim dağlarım
Her gece yıldızlara bakıp bakıp ağlarım
Sen gittin Şiirlerim öksüz kaldı Kalemlerim, defterlerim
Ellerim, gözlerim, kirpiklerim
Yüreğimde kalkıp giden gemilerim Dillerim öksüz kaldı
Dağıldı ne varsa senden yana geride kalan
Çöl oldu şiiristanım Hayalim, düşistanım
Sen gittin Kemanım yayım, güneşim ayım
Mutluluk payım gitti Kara bulutlar çöktü üzerime
Bir ben kaldım öyle boynu bükük ortalarda
Bir de yastığımda yağmur hıçkırıkları
Sen gittin Sustu kalbimin bülbülü
Bahçemin gülü soldu Yoldu bağrımı yokluğun
 Sarardı çimenler Bütün çiçekler boyun büktü
Bütün ağaçlar yaprak döktü Kuşlar da göçüp gitti ardından Yaşanmamış mevsimler gibi
Geçip gitti baharlar Sen gittin Evimin adresi gitti,zilimin sesi
Ağzımın tadı Mutluluğumun adı gitti
Yaslı yaşım, gamlı başım Zehir aşım, otuz yaşım kaldı
Sen gitin Hayalim düşüm Sevincim gülüşüm
Servetim işim gitti Sen gittin Özlemin yüreğimde
Yokluğun kirpiğimde çoğaldı
Sen gittin umudum gitti Gururum gitti
Her gece oturup ağladım
Islandı/ ekmeğime karıştı korkunç acı
Gülmek nedir unuttum gitti Sen gittin
Kavruldu bahçelerim Çiçeklerim soldu
Gelmedin Acılarım içimde fışkıran kan oldu
Sen gittin Çakıl taşlarım Yürek vuruşlarım
Sevgi kuşlarım gitti
Yaralı bir ceylanın bakışında yaralı kaldım
Her yerde izimi arıyor avcılar Korumasız savunmasız kaldım
Sen gittin anlımın kara yazısı kaldı Kalbimin sızısı
Sen gittin, masal bitti
Nuri Can