23 Ocak 2013

AYRILIKLAR İNSANI BÜYÜTÜYOR






Ayrılıklar İnsanı Büyütüyor!

Ayrılıklar insanı büyütüyor, bu kesin!

 Ancak nereye doğru boy vereceğini, 


hangi yöne gideceğinin seçimini kişi kendisi yapıyor

Senden  nefret derek, içimde kin besleyerek de büyüyebilirdim 

O zaman kötülüğün o soğukkanlı erdemine 


ulaşırdım ama benim toprağım iyi! 


Ne yapsam kalbimde uzun zaman barınmıyor kötülük!


Seni severek girdiğim sevgi adasında, tek başıma 

kaldığımın kaçıncı tekrarıydı, hatırlamıyorum; senden 


nefret etmemeyi öğrendim 


Yaşadıklarımıza, sevgime, kendime duyduğum saygıya hürmetten, 


ben seni olduğun gibi kabul etmeyi seçtim


Bu daha zordu üstelik!


İnsanı insan yapan erdemlerin başında geliyorsa sabır 

ve anlayış, ben bu basamağı çıkmak niyetindeydim


Belki de sadece bu yüzden hayatıma gönderildin!


En kolayı nefret etmek aslında!  

"Allah belanı versin” diyerek 


küfür etmekten daha kolay ne var, gidenin 


ardından yapılacak? 


Çok canın yandığında, kalbin kırıldığında isyan ediyorsun, 


bunu kimse anlayamaz? 


Ancak öfkelenmenin de sınırını ayarlamak gerekiyor


Onca yaşanmışlığa, emeğe isyan ediyorsun 

Doğal bir tepki! 


Sonra aklın devreye girmesi gerekiyor


Birini sevmek, sadece kalbinin seçimiyle olabiliyor 


Kimse kimseyi silah zoruyla sevdiremez, 


sadece yanında durmasını sağlayabilir 


Sevdiysen, yüreğinin ve aklının tercihi budur;


 kandırıldığını ve inandırıldığını düşünmek ise, ruhun kendini kandırmasıdır

Her seçimimizin sonu iyi olsaydı, nasıl büyürdük? 


Hiç elimizi kesmeden, bıçağın tehlikesini öğrenebilir miyiz? 


Hiç acı çekmemiş bir ruhun, geleceği yer neresidir? 


Daha önemli soru, madem olgunlaşmayacak ve 


öğrenmeyecek, o ruh neden buradadır? 


Bu soruya farklı cevaplar verilebilir elbette!


Seninle birlikte, bu hayatta olup biteni merak etmeyi öğrendim 

Neden yaşadığımı, neden bu yaşadıklarımın 


başıma geldiğini ve daha birçok soruyu sormayı öğrendim


 Bana yaşattıkların katlanması hiç kolay acılar değildi ama 


hepsi için teşekkür ederim Kendime giden 


yolda, rehberlerimden biri de sendin! 


Allahtan benim toprağım iyiydi, kötülüğe doğru serpilmedim!


Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...