21 Aralık 2012

İSMİNİ KOYAMADIĞIM ŞİİR





İSMİNİ KOYAMADIĞIM ŞİİR

Ne çok severdim usanmadan saatlerce yazmayı
Kalbimin sesi olurdu önümdeki kağıdım elimdeki kalemim
Yüreğim akardı mürekkeple birlikte kağıda
Şimdi olmuyor yazamıyorum çok sevdiğim şiirleri


İçimde büyüyen boşluk izin vermiyor
Beklide son bahar hazan ve hüzün mevsimi
İçimdeki boşluğun sebebi
Yaşanan yaprak dökümü sararan yapraklar

Kanatır ya insanın yüreğini

Ama benim yüreğim artık kanamıyor
Hislerimi mi yitirdim ben
Sanki ruhumu saran bir buz dağı var
Mutluluktan yerinde duramayan kalbim


Oda gitmiş beni bırakmış habersizce
Sol tarafımda duygusuz bir kitle durmakta
Umutlarım gizlenmiş karanlık dehlizlerde
Karargah kurmuş beynimde bir kurt kemirmekte
Bin bir soru işareti attığım her adımda


Başım önümde gözlerim yerde
Yüzüm yok ki dünyaya bakmaya
Boğazımda iki el günahlarım sıkmakta
Yaşamak hataydı yasakları karşı koyamadım
Kapıldım gittim rüzgarına umarsızca


Şimdi Bekliyorum idam sehpasında
Hakkım olan cezayı ipimin çekili verilmesini
Cehaletime yenik düşüp akıp gittim
Şimdi ne kaldı bana Ne haldeyim
Benliğimi yitirmişim habersizce
Gururumu satmışım aşk denen yalana
Ne farkım kaldı
Başlayıp beğenmediğim buruşturup attığım şiirlerimden


Bende buruşturulup atıldım bir kenara
Sevgiyi dolu dolu yaşarken
Ne değişti
Anlamıyorum bana sulan sorumluluktan mı acımaktan mı
Her zaman suçlu bendim


Her şeyin sorumlusu yine benim
Yok mu kader denen bir olgu hayatımızda
Yasak kapıları o açmadı mı bana
Yasak meyveyi bana o sunmadı mı
Şimdi nerede niçin yalnızlık üşütüyor beni


Anladım ki hayatım bir hamballıkmış
Boşuna taşımışım bir çok duyguyu
Nefes almak artık ağır gelir oldu
Uykularımı esir aldı karabasanlar
Mutlu olduğum rüyalarımı da çalmışlar


Kalan geçmişe ait sahte gülüşler dudaklarımda
Kapatmışlar tüm çıkış yollarımı
Karşımda kocaman bir dağ aşamadığım
Yenik düştüm yalanlara günahlara
Zaman artık umutları gömüp
Umutsuzluk denizinde boğulma zamanı
Bende bırakıyorum kendimi
Günahlarımla hatalarımla adlanılmışlığımla hiçliğe

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...