15 Kasım 2012

BİR GÜN DAHA GEÇTİ ÖMÜRDEN

Şiirlerle Bir Ömrün Hikayesi..!  

Bir gün daha geçti ömrümden 
Dünüme bir gün eklerken 
Yarınımdan bir kez daha çaldı. 
Ama bu defa daha ağırıma gitti.. 
Ömrümden çalınan her günde tek tesellim 
Ertesi gün duyacağımdan emin olduğum sesin 
Kilometrelerce uzakta olsanda 
Her hücremde hissettiğim varlığın 
Gündüz hayalimde gece rüyalarımda olan sendin ..
Şimdi ne sesin var ne hayalin 
Ne de tutunacak bir tesellim..!
Bugün hayatımın en uzun günü 
Acım çok taze çünkü... 
Sensiz geçen ilk günde 
Yokluğunun acısını hafifletmek için 
Attım kendimi kalabalığa... 
Saatlerce sokak sokak gezdim 
Sanki bir sokakta aniden karşıma çıkacakmışsın gibi 
Ama yoktun... YOKSUN... 
Ne acım azaldı 
Ne içimdeki yangın 
Ne de sokaklar sana çıktı. 

(alıntı)


" Nerede o verdiğin o sözler ..
Hani düzelecekti dünya kesişecekti birgün yolumuz .. 
İşte gidiyorum.. Nefreti kini cehennem  ateşine bıraktım. 
Kendi cennetimi kendim yarattım.." 

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...