03 Eylül 2012

DÖNECEKSİN BİRGÜN BİLİYORUM

Dolasıyorum tüm sokakları bir avare gibi..
Attığm her adımda senin yaşam  izlerin var..
Güneşten yanıp gölgelere kaçsam bile her zaman ruhumda hissettiğim nefesin var.
Sen  benim bana yaşamımı sağlayan çiğerlerimdeki nefesimsin..
Gök kubbeye yüzümü çevirsem gökyüzündeki yıldız olup parlıyorsun gecelerime..
Günün ilk ışıklarına karışıp seher yeli gibi esiyorsun solgun yüreğime,
 Gözbebeklerimde İlk sen beliriyorsun nurlar saçarak umutsuzluğuma …
Belki de fazla geliyor şu an duygularımın ifadelerindeki yalnızlığım,
Bana yaşam bahşediyorsun havayı içime çektiğim her nefesimde 

Senin varlığını hissettikçe içim yanıyor içim ,
 Senin sevginin tatlı rengini kana kana içiyorum susamışcasına.
Sensizlikteyim boşlukta kanatlanmış uçuyorum biliyormusun.
Belki sensizlik değil bu başıboş yaşayıp mutluluğa koştuğumda …
Geleceksin biliyorum.
Suskun sanmayüregimi..
Gelisinle konusacak tüm dillerim..
Gelmezsen tüm siirlerim öksüz, 
gecelerim yıldızsız ve bu yüregim hayatın en güzel anında yetim kalacak..
Geleceksin biliyorum.,
Döneceksin inanıyorum..
Seni böyle daha cok seviyorum..
Sevmek herşeye rağmen sevebilmek..
Beklerken bile ateşinde yanıp sevginde küllenmek istiyorum…
Ardıma bakıp hayallerinde bile mutlulukları yasıyorum…
Demli bir çay tadında balkona oturmus 
Şehre dalan buğulu gözlerimde sen varsın…
Kalabakların arasında sen misin diye ayaklanıyorum bir an..
Sana benzeyen birisini görsem tüm bedenim sevince boğuluyor 
Bir cocuk gibi seviniyorum…
Yine yoksun…
Bıkmadan usanmadan bekleyecegim seni..
Balkonumda yetistirdigim tüm çiceklere senin gelme umudunu verdim…
Her sulayıp beslediğim çicegime senin sevgini anlattım..
Sanki onlarla konuşunca seninle konuşuyormus gibiyim..
Onlar dinliyorlar ben ise şair gibi konuşuyorum..
Beni dinlemekten Bıkmıyorlar..Gelecek diyorum…
Bir gün dönecek diye mırıldanıyorum onlara…
Yaseminin,Gülün ve Reyhanlarımın Kokularında sanki varsın…
Onları kokladıkca onları sevdikce seni yaşıyorum iyi ki var oluşunu biliyorum..
Her birinin yapraklarına dokunmaya dahi kıyamıyorum..
Onlar kuru yaprağa dönmeden sen yüreğime geliver ne olursun…
Sen bana bir adım atsanda atmasanda ben sana delicesine koşacagım …
Ayaklarımda yalnızlık zincirlerini kırarak bir an önce kavuşmak icin gayretleneceğim
Sana koşarken belki Nefesim daralacak belkide sevinçten kalbim duracak
Olsun sana kavusacağım anda karanlığım aydınlık olacak bu sevinc yeter bana…
Gecenin karanlığında yalnızlığımın yıldızları izliyor gözlerim..
Her yıldızda senin sevdanı hatırlıyorum ..
Bazen de yıldızlara benim sevdigimin ceylan gözleri,

Samanyolu yıldızları sizlerden daha güzeldir diye haykırarak sesleniyorum.
Hak verircesine gülümsüyorlar bana..
Yıldız kayarsa geceden dünyaya senin icin bir dilek tutuyorum…
Saatlerin farkında değilim..
Her bir saatte hasretinden daha cok alev alev yanıyorum ey sevgili
 Bir sigara bir sigara daha yakıp ciğerlerimin hücrelerine kadar çekiyorum…
Yaktıkca içime çektikçe efkarımdan alev,alev bende yanıyorum..
Haykırmak geliyor icimden tüm dünyaya seni sevdigimi…
Bazen gülümsüyorum yıldızlara..
Belki en parlak sirus yıldızı aydınlık olursun gecelerime …
Doyamadım sana…
Gelecektin biliyorum..
Döneceksin bu yüregime…
Sende beni seviyorsun…
Hayallerimde bile seni düsünürken senin hasretin düsüyor ruhuma..
İşte o zaman yazın tam ortasında üşüyor tüm bedenim…
Aydınlık geceme karanlık cöküyor..
Olmaz diyorum..İsyan etmek istiyorum…
Tüm dünyaya gelmeyecek dese de ben gelecek diye söyleniyorum…
Seviyorum onu..
Candan öte seviyorum belki de…
Karakışlarıma baharı getiren gözlerin dönecek bir gün hic gitmemesine…
Sevdim seni bütün duygularım masumane…
Alınyazım biliyorum mühürledim seni kaderime…
Gözlerini yıldız yıldız parlıyor biliyorum karanlık gecelerime…
Tüm umutlarımı biriktirip senin gelmene verdim..

Gözyaşlarımı bırakıp gülüşlerimde seviyorum seni..

Her aksam güneşin batışında yine yalnızlığıma bir sayfa daha ekledim..

Ama pes etmek yok..
İcimdeki okyanus misali kalbimde bir damla sevgin kalana kadar bekleyecegim
seni…
Dönecektin ait olduğun canından can bildiğin bu yüreğime ..
Gelecektin bir gün..
Belki bir sabah süpriz yapıp en sevdiğim çiceklerle gelecektin..
Belki de dogum günüm olan 29 Agustos‘da en büyük hediye olan kendi yüreğinle
gelecektin…
Merak etme bu sevdam bitmeyecek..
Seni seviyorum ve bir gün döneceksin biliyorum…

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...