21 Temmuz 2012

SEN VE BEN ŞİİRİ


  1. SEN VE BEN 

  1. Sen, ulaşılmaz ama gerçek


  1. Ben, ulaşmaya çalışan isimsiz kimlik


  1. Sen, karanlıkta yürüyen bir beden


  1. Ben, aydınlığa hasret takatsiz can

  1. Sen, gülümsemelerin en yalancısı

  1. Ben, gülmeyi unutan somurtkan

  1. Sen, ayrılığın vazgeçilmez saati

  1. Ben, ayrılmamak için tutunan dal

  1. Sen, yaban duyguların en karmaşığı

  1. Ben, o duyguların esiri, kölesi

  1. Sen duyduğum hislerin en serserisi

  1. Ben, serseri ruhumun sebepsizi

  1. Sen,yabancıların içinde en yabanı

  1. Ben,karakterin evrensel bozması

  1. Sen, hayal bile edemediğim sevgi

  1. Ben, hayallerinde kaybolmuş bir deli...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...