03 Nisan 2012

YETER Kİ GEL İSTERSEN SEVME BENİ


bakıpta sevdiğini söylemiştinyalanmış beni kandırdın.Bekliyorum bir tren 

gelsede canımı alsa diye sensiz yaşamak çok önemsiz sevdiğim...

Son tartışmamızdı seninle her şeyi bitiren ne sen alttan aldın nede ben
aşkımızı önemsemedik.Bu kadar kolaymış ayrılıkpişmanım ya sen...

Boş bir bankta seyrediyorum ufkudenizin dalgaları hırçın aynı benim
yüreğim gibidüşünceler kervanı sarmış beynimi bir daha görebilecekmiyim
acaba seni...
Sallanıyor bedenim sensizliğinle acaba benmi haksızım diye soruyorum
kendi kendimebenimde hatalarım var tabide her şeyi bir kenara 
bırakıp gitmek niye..

Kırmızı gülleri sana almıştım sana verecektim aşkımın sembolü olarak
geleceğim dedin gelmedin kaç saat bekledim.Sonunda gülleri fırlatıp
attım değeri yok artık onların benim için... 
İçime kapandım iyice dokunsalar ağlayacağımkafam karmakarışık

senin duygularınla önünde her zaman saygıyla eğildim sana değer
verdim kendimden çok seni düşündüm.Yazık etmişim sen hak etmemişsin

Seninle sık sık buluştuğumuz o gizemli ağacımızın altındayım  hani
bana gel bekliyorum derdin yakızardın bekletirdim seni ama güldürürdün
beni artık o gülüşler bitti şimdi senin yokluğunla hep hüzünlüğüm canım
sevgilim... 
En yüksek tepeye çıktım avazım çıktığı kadar bağırdım sensizliğe ne

olursun geri dönbak bir daha olmayacak sevgilim inan bana seni
çok seviyorum ve yeter ki gel istersen beni sevme...

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...