29 Mart 2012

ÖLÜ BİR AŞKIN SON NEFESLERİ FLAŞH ŞİİR



Bu insanlar sevgilim,
Neden hep bana,
Bir katilmişim gibi bakıyorlar?
Seni suratıma asarak,
Unutma eylemi yapıyorum sadece,
Altı üstü bu kadar işte,
Devrik cümlelerle süslenmiş,
Sen yoksunu suçlamaların.
Şimdilerde alacaklı gibi,
Kapıma dayanan bir gerçek var.
Aslında bizi en iyi anlatan,
Sebepsiz yere sustuklarımızmış meğer.
Tanrı anlaşmak için binlerce dil yaratmışken,
Arkana bile bakmadan sustuklarına,
Bir sus payı da ben bırakarak,
Şimdi anlam vermeye başladım.
Yalnız değilsin dediğinde,
Özenle istiflediğin tüm gerçekleri,
Nasıl da yüzüme çarpıp gitmiştin.
İşte o zaman anlamıştım.
Ayrılığın yalnız benim alnıma yazılmadığını,
Yalnız olmadığımı,
Beni kalabalıklara evlatlık bırakıp gittiğini.
İşte o zaman anlamıştım.
Oysa ben hayat bilgisini ilkokulda almıştım,
Gerek yoktu bu ayrılığa,
Gerek yoktu bu hayat dersine.
Ben doğmamış çocuğumuza,
İsmini verirken,
Nereden bilebilirdim ki,
Onu kundak yerine,
Bembeyaz bir kefene saracağını.
Söylesene şu yaptıklarınla,
Ölmediğimi kanıtlamam için,
Daha kaç kez ölmem gerek?
Daha kaç yıldız kayacak,
Seni bana geri getirebilmek için.
Sus,sevgilim.Sus!
Yalnızlığın ruhuna sahipleninceye kadar,
Sessiz kalma hakkına sahipsin,
Kalubeladan beri olduğu gibi.
Sonra tek kelime edeyim deme!
Dudaklarının depreminde artçı sarsıntılarla ,
Hayallerimin enkazı altında,
Yine bir seni seviyorumla kelepçelenen,
Kıyamet kopsun istemiyorum artık,
Aciz evrenimde.
Hem artık çok değiştim ben.
Ben bile değilim.
Aynaya baktığımda hep sen varsın karşımda.
Kendime kimsin diye sorup,
Bir cevap beklemekten yoruldum artık.
Sonra göz kapaklarım günden güne ağırlaştı,
Uyku saatimle aramız iyice açıldı,
Ne o bana uğruyor,Ne ben ona.
O da gitti senin gibi.
Çevremdekiler amansız bir tebessümle,
‘Çok durgunlaştın.’ Diyorlar.
Aldırmıyorum kimseye.
Kırdığın yanlarımı,
Kimseye aldırmıyorum.
Yolculuğa çıktığın saatin,
Akreple yelkovanı arasında,
Böyle bitip,tükeniyor işte günlerim.
İçine eski fotoğrafların hüznü sıkıştırılmış,
Tarifsiz bir burukluk,
Tatlı bir acı var şimdi SOL’umda,
Senden arta kalan.
Bu acı geçer mi bilmem,
Ama yalnızlığın ilacını satan,
Bütün eczaneler iflas etmişti.
Şimdi Ölü bir Aşkın son nefeslerindeyim,
Küllerinden yeniden doğar mı acaba,
Sokak ortasında bıraktığımız yapayalnız biz?

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...