02 Şubat 2012

SÖYLEYEMEDİKLERİM

 Söyleyemediklerim..

 Bilinmezlere gidip gelirdim,
Bilinmedim,inandığım her şey adına yasak sorular sordum kendime
Bütün denklemlerin bir bilinmeyeni ben oldum,
Sevgiyi sordum neden bu kadar yalnızdık,sen söyle,
Beş duyumu yitirdim kaç zamandır anlayan yoktu,
Yutkundum arsenik tadında yaşamam sandım,
Kaçıyorum bu dünyadan nedenini hiç sorma  
Bakışlarım benim değil artık sesim değişti özünden
Bu kez başka gittim kendimden söylemesseler bilemiyecektim,
Ağlayınca uzun ağlarım kimseler olmaz,
susmanın konuşmaktan zor olduğu anlardır
 bu anlarmısın
Boğazımın düğümlendiğini yaşam ne tuhaftır
Sen anlıyorsun,biliyorsun her şeyi  
Biliyorsun,anlıyorsun,yanılmıyorum,
anlayamayan bendim yaşamın
Bir düş penceresi olmadığını,
Çiçekleri severken dalları kırmak olmaz sanırdım
Yokluğunda Aşkı,kendi rengiyle taşıyıp,
İçimi sancılar bastığında,
 Avuçlarımda kederi eritip yürüdüm sandım
Kimselerin bilmediği yerlere bütün tanımları değiştirip,
Öylesine hesapsız hiç beklenmeden gittim
Severler sanırdım,gözümün önünde vurdular beni
Birden bire bensiz kaldım yok olan yokluğunda
Durduk yere kendiliğinden düştü ellerim,
Oysa bedenimde,cehennem benzeri ateşler vardı.
Sana her şeyi anlatamadım,
Şimdi hangi aynaya baksam kimliksizim ben.
Büyük kederleri anlatamadım
Büyük mutlulukları bulmalıyım
Derin ve keskin acılar yaşamakta olan insanlar
İçindeki imkansızlığımı,
Taşınması zor acılar yaşamış insanlar,
 Bazen büyük bir mutluluk ihtimali,
Kapılarını çalsada
O kapıyı açacak gücü ve cesareti,
 Kendilerinde bulamazlar 
Sessizce beklerler kapılarını çalacak olanları

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...