26 Eylül 2013

BİSMİLLAH'IN DEŞİFRESİ


     
BİSMİLLAH :
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM


Kuran’ın deşifre edilebilmesini idraklarımıza ikna ettirebilecek tekniği ve’de Nur’u kendinde barındıran ve alemlerde eşi ve benzeri asla bulunmayan muhteşem bir ifade’dir. BİSMİLLAH’ın deşifresi başındaki ‘’B’’ harfinde olduğu gibi, Kuran’ın deşifreside BİSMİLLAH’tadır, onun için BİSMİLLAH ile başlarız okumaya.

BİSMİLLAH’ı deşifre edemeyen bilinçler Kuranı’da deşifre edemez, öncelikle anlaşılması gereken, bu kelimeye önce mana-yı harfi ile bakmayı denemeliyiz’ki, bu kelimedeki manayı hayatımıza uygulayabilme melekesi kazanabilelim. Biraz anlayabilmek için önce ‘’B’’ harfini baştan kaldırıp bir kıyıya koyalım, ne kaldı geriye .İSMİLLAH kaldı, ne demek bu kelime, tabiî ki (Allahın ismi) demek. Anlayacağınız gibi Allahın ismi , İSMİLLAH’ın başına konulan ‘’B’’ imiş gibi görünüyor fakat ‘’B’’yi anlamadan önce İSMİLLAH’ın başındaki ‘’İ’’yi anlamamız lazım. ‘’ İ ‘’ harfi Arapçada Elif’in yani ‘’A’’ harfinin altına konulan esere ile ‘’İ’’ olarak okunuyor, fakat ‘’İ’’nin aslı Elif’tir, yani ‘’A’’dır. Elif yani ‘’A’’ ise Allah’ın ZAT’ına BİR’liğine atıf olunur. Dikkat edilirse buradaki ‘’A’’ yani Elif harfinin önüne ‘’B’’geldiğinde, Elif yani ‘’A’’, ‘’İ’’ye yani İSM’E dönüşüyor İSMİLLAH oluyor, fakat buradaki ‘’İ’’ harfinin aslı Elif olduğuna göre, Elif harfi dahi Allah’ın birliğine ve zatı’na atıf olunduğuna göre, ‘’B’’ harfi nasıl oluyor’da Elif’i ‘’İ’’ye yani İSM’E, İSMİLLAH’a çeviriyor. BESMELE – İSM –İLE okunuyor. Yani ‘’A’’nın önüne ‘’B’’ geldiğinde ‘’A’’gizleniyor’da kendini İSME’mi dönüştürüyor diye düşünebiliriz. Sanırım ‘’İ’’ harfi’nin aslının, Elif harfi yani ‘’A’’ olduğu anlaşıldı, yani İSMİLLAH kelimesini şimdi’de ESMA-ALLAH şeklinde’de okunabileceğini görebiliriz. Şimdi BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM dediğimizde diyoruz’ki ( RAHİM ve RAHMAN olan ALLAH esma’sı ile,‘’B’’ harfindedir,) yani bütün isimleri idrak edebilecek olan TEK ve BİR ‘’B’’ilinçte’dir. ‘’B’’harfi Kuranda bilindiği gibi Elif’in altında bir nokta olarak gösterilmiştir’’.’’yani nokta’dır. Anlaşılacağı üzre ‘’B’’, ‘’B’ilen’i ifade eder ve bilen’dir. Yani senin bilincin yaşadığın bu Evren’de bir nokta’dır ‘’B’’ sensin. Şunuda belirtmek isterim’ki, şu anda yaptığım veya anlatmak istediğim şey BİSMİLLAH’ı deşifre edebilmek değil’de, bu sure’ye bakış açınızın, ‘’analiz ve sentez'ci’’ olarak bakmanız olması gerektiğini hatırlatmak istiyorum, çünkü öyle bakmayan bir beyin’in deşifre edebilme makinezması kapanır, dolayısı ile aklın aydınlanma yeteneği’de yitirilir. Toplumumuzdaki bireylerin, genelde düşünce yapıları’da nesnelleştrildiği (şey’lere dönüştürüldüğü) için, baktıkları veya algıladıkları bir şeyi olduğu gibi kabul etme alışkanlığı pekiştirilmiştir, bu yüzden bireylerin daha dikkatli olup kendi düşünce duvarlarını aşacak gücü, kendilerinde bulabilmelerini sağlayabilecekleri bir tekniği anlayabilmeleri açısından, BİSMİLLAH ve KURAN’da bizlere sunulan farklı bir görüşü fark etmeye çalışarak, toplumumuz insanı’nın derinlikli olarak kendine ve varoluş’a yabancılaştırıldığı bu ortamda, nasıl ‘’B’’en, yani KENDİ olabileceği düşüncesine biraz olsun katkıda bulunmaya çalışmaktır. Her neyse biz yine konumuza dönelim. Yani ‘’A’’nın önüne ‘’B’’geldiğinde ‘’A’’gayb olup ‘’İ’’oluyor. Bu, şu demektir. ‘’A’’ yani Elif’in (ZAT) önüne, senin ben’liğin geldiğinde Elif yani ‘’A’’(ZAT), isim olarak ‘’Ben bilincinde var olarak algılanıyor, demek’ki asıl olan ‘’B’’yani BEN bilinci. Fakat bu ‘’B’’ harfine ‘’B’’ATIN veya ‘’B’’ASAR sıfatı ile’de atıfta bulunduğunuzda ‘’B’’ harfinin, gizlenmiş olan ‘’A’’yani Elif harfinin yansıması olarak var olduğunu göreceksiniz. Burada ‘’B’’nin niteliği ve niceliğinin söz konusu olması, ‘’B’’ bilinmeden BİSMİLLAH’ın anlamı kuru bir hayalden başka bir şey olmaz, çünkü ‘’B’’harfi insan fıtratının insan tarafından mutlaka hatırlaması gereken Allah’a andı’nın hakikatı’dır ve’de kendi realitesini yaşayıp kavraması açısından çok önemlidir aynı zamanda tövbe’nin (Nasuh) sebebidir. ‘’B’’ Allah’ın Rahim olan Rahman ismidir, çünkü RAHMANİRRAHİM, Allah’ın fıtratıdır ve’de Allah kendi’nin RAHMAN ve RAHİM olduğunu bildirmektedir. Fakat kime bildirmektedir..? tabiî ki ‘’B’’ye, ‘’B’’nedir, sadece nokta’’.’’, nokta ise ‘’A’’nın yansımasıdır, nereye yansır’’A’’..? Tabiatı ile kendi dibine. Demek’ki ‘’B’’nin sesi ‘’A’’sız çıkmaz. Demek’ki ‘’A’’(Elif) olan RAHMANİRRAHİM, ‘’B’’olan ve ben dediğin senin bilincin’de, kendini kendine bildiriyor. (Ayrıca Allah.cc Kuran’da herkesi alın perçemlerinden yani bilinçlerinden yakaladığını bildirmiştir) Anlamalısın’ki ‘’A’’LLAH daima senin ‘’B’’ilincin’e hayat nefesini üflüyor ve sen zannediyorsun’ki ben yaşıyorum, ben biliyorum. Anlaşılacağı gibi ‘’B’’ harfi bir nokta’dır, nokta ise hiçbir anlam ve mana ifade etmemekle birlikte bütün ifade ve manaları kendinde toplaması hasebiyle cümlelerin veya kitabın sonuna konulur ve kitap tamamlanır. Nokta bir hiçtir ve hiçbir mana ifade etmemesi sebebi ile’de adem’dir yani yokluktur, bu ademi yani yokluğu var kılan ise BİSMİLLAH’taki ‘’S’’ yani SİN harfidir. Allah.cc bu SİN harfine YA-SİN diyerek Kuran’da MUHAMMED asm’a nida etmiştir, SİN harfi bilindiği gibi üç çentikli bir harf olup her bir çentiği EFAL- SIFAT- ZAT’a yani MUHAMMED’e işaret etmektedir. EFAL-SIFAT-ZAT hiçbir zaman ALLAH.cc’a nisbet edilemez, çünkü ‘’O’’kayıt altına alınamaz, mutlak olan ALLAH.cc, EFAL-SIFAT-ZAT nispetinde tecelli ettiğinde MUHAMMED adı ile anılır, MUHAMMED’in EFALİ – SIFATI – ZATI, (ALAH’ın EFALİ –SIFATI –ZATI demektir,) onun için MUHAMMEDİN adı ALLAH ile birlikte anılır. BİSMİLLAH’ın Arapça yazılışında ‘’B’’den sonra hemen ‘’SİN’’geldiği için ve’de, ‘’B’’, EFAL-SIFAT-ZAT’a yani MUHAMMED’e bağlandığı için ‘’B’’yani ben bilinci ADEM oluşunu görerek fıtratı’nı ve andı’nı ikrar edip ‘’B’’ benlik’te ölür ‘’A’’ LLAH ile dirilir yine kendi nefsi ile kendisi olarak. (Ölen kimseye YA-SİN okunması’da bu yüzdendir, çünkü MUHAMMEDİN bir adıda YA-SİN’dir). Bilindiği gibi ölene Anne adı ile telkin verilir, sebebi’de RAHİM sıfatı ile tecelli eden Anne’dir, RAHİM sıfatı olan Anne, topraktan yani Alemden yaratıldığı gibi Alem’de MUHAMMED’in ‘’RAHİM’’ sıfatından yaratılır, dolyısı ile Anne MUHAMMED =MUHAMMED Annedir (Cennet Anne’nin ayağı altındadır) Yani anlayacağın toprak rahmindekine tekrar, RAHİM olan şefaat etmektedir ve’de bu RAHİM’in babası ‘’B’’ harfidir, çünkü ‘’B’’ ADEM’dir; ancak kişi ölüm ile ‘’B’’edenin’de kalkabilirse ADEMİYET’inin ve kendi fıtratının ALLAH’ın fıtratı olduğunu görür anlar, yani kişi kendi fıtratı’nı kendisi bulur ve nasıl bir hayat’a kalkacağını öğrenir. Yani kendi fıtratı’nın HAK’kın fıtratı ve HAK’kın fıtratınında ezeli, ebedi olduğunu gerçekliyerek nokta’nın sonsuzluğunu tanır bilir. Yukarıda demiştik’ki ALLAH’ın fıtratı RAHMANİRRAHİM’dir, RAHİM olanı fark etiğinizi umarak birazda RAHMAN’a göz atalım. RAHMAN kelimesi’nin Arapça yazılışında yan yana gelen harfler RHMN’dir. RAHİM kelimesinde ise RHM’dir, burada fazlalık ‘’N’’ yani ‘’NUN’’harfidir. Arapça yazılışında ‘’NUN’’ harfide nokta ile belirtilmiştir aynı ‘’B’’ harfi gibi. ‘’B’’nasıl senin benliğin ise ‘’N’’harfide senin benliğini ifade eder fakat arada fark vardır ‘’B’’ yan çizilmiş Elif’in altında’ki noktadır, ‘’N’’ yan çizilmiş Elif’in üstündeki noktadır yani Elif kendi ZAT’ını iki noktaya yansıtmıştır alt ve üst olarak. Diyelim’ki ‘’B’’ erkektir ‘’N’’ dişi böylelikle ‘’BeN’’ kendileyince kendini bilsin, Nefsini tanısın ADEMİ tanımadan önce. Diyelim’ki ‘’B’’ yokluktur ‘’N’’ varlık böylelikle ‘’BeN’’ vücut mertebesine uzansın ve kendini bilsin, tabi ADEMİ bildikten sonra. Bazılarınızın Arapçada BeN yok ENE var dediğini duyar gibi oluyorum, hatırlarsanız ‘’B’’ nin Elif’in yasıması olduğunu söylemiştim kendinize göre bir daha düşünün neyse. Anlatmak istediğim RHM harfleri RAHMAN’dada, RAHİM’dede aynı manayı taşır ve ruh veren demektir, şayet sen vücud kabrinden kalkabilirsen RuHuM’da diyebilirsin, fakat ‘’NUN’’ ve ‘’B’’ harfinin kesiştiği nokta’nın ‘’A’’ yani ‘’ZAT’’ yani Elif olduğunu fark edebildiğinde senden eser kalmadığını irade’nin ve şuuru’nun Arş’ında RAHMAN’ın oturduğunu ve böylelikle RAHİM’den gelip RAHİM hayatı sürer iken, RAHMAN’ olan Zat’i ilmin gelip senin varığının atomlarını moleküllerini nasıl sıfırladığını yani Allah dağa inince dağın nasıl toz duman olduğunu ‘’MİM’ ‘leyebilirsin, Böylece BSM’yi yani BİSMİLLAH’ın BİSMİ’sini okumuş olursun ve okuyanında ALLAH olduğunu fark edip BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM dediğinde ALLAH.cc’ın kendi fıtratı’nı kendine ilan etmekte olduğunu fark edersin. Aslında her yerde olan Allah.cc niye dağa yani vücuda insin’ki ? inmez, inmemiştir’de, sen bilmeden önce’de dağda, vücutta idi, Kuran’da RAHMAN arş’a istiva etti diyor..! ALLAH.cc istiva etti demiyor, RAHMAN istiva etti diyor, EFALİ –SIFATI-ZATI ile HAK’kın yüzüdür RAHMAN. ‘’O’’ hiçbir zaman HAK’tan ayrılmaz, sadece bir an perdesini kaldırıp kendi yüzüne bakmıştır, (BEN yani ENE, ilk olarak RAHMAN’ın yüzünü görmüştür) ve böylelikle akıl ve irade’nin ARŞ’ında RAHMAN istiva etmiştir. Böylece RUH’un ÖZ’üde RAHMAN’a bağlanmıştır. Artık terazi dengelenmiştir RAHMAN rezonans ve titreşimlerini sonsuz olan nokta’lara iletmiştir böylece toprak ADEM, Nur ADEM ile tanışmıştır. ‘’NUN’’Nur ADEM’in HAK olduğu görüldüğünde, toprak ADEM ise ‘’B’’İSM. olduğunu öğrenip, fıtratının HAK’kın fıtratı olduğunu bilerek şeksiz ve şüphesiz olarak derki… BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.

s.oztas
     (S.Öztaş)   

Silinmesin *T6952550267*DOSYA GÖNDERME FORMU(HUKUK)YARGITAY 20. HUKUK DAİRESİ BAŞKANLIĞINA ANKARADOSYAYA İLİŞKİN BİLGİLERMAHKEMESİKARAR TAR...